Jump to content
Geplaatst:
comment_1350424

Als Gran Turismo 5 echt uit is (de volle versie) dan laat ik de topictitel wel veranderen!

gran-turismo-prologue-canada.jpg

Ik zag dat er nog geen topic was dus:

Gran Turismo is een gevestigde waarde in de gamewereld. De best verkochte PSOne- en PS2-titel tot heden komt eindelijk naar de PS3. Deze GT5: Prologue is een voorproefje van de officiële GT5 die pas eind 2009 in de rekken gaat liggen.

Gran Turismo zijn kracht lag hem altijd in het zo nauw mogelijk nabootsen van realistisch weggedrag. Met zijn breed aanbod van gelicensieerde wagens en afgelikte graphics kon het spel zelfs de niet-race fans bekoren. Bij GT5: Prologue gaat dat niet anders zijn. De game ondersteunt Full HD 1080p, dat betekent dat alle auto's aan de hoogste resolutie mogelijk op HDTV's getoond worden. Langzamerhand vervaagt de lijn tussen realiteit en videogames.

Het realistische baan- en snelheidsgevoel van de wagens zorgt dat er veel fans zijn van de serie. Het enige nadeel dat de GT serie altijd gehad heeft, was de adaptieve AI van je tegenstanders die vaak onregelmatig reed maar dat is vanaf nu ook verleden tijd. Rijd nooit meer tegen AI-tegenstanders maar ga online en race met 16(!!)andere personen via het PlayStation Network. Het online gedeelte van Prologue gaat ook samenwerken met het BBC programma Top Gear, genaamd GT TV.

De inhoud van Gran Turismo 5: Prologue bestaat uit 60 wagens met 14 additionele tuned cars van de grootste autoverdelers ter wereld. Zelfs voor een geavanceerde en inhoudelijke sterke demo bevat Prologue 10 parkoers die in beide richtingen speelbaar zijn. Er keren een paar bekende terug zoals Suzuka Circuit en Daytona maar ook enkele nieuwelingen vinden hun weg naar de Blu-Ray.

Dit uitgebreid voorproefje is een must-have voor elke PS3-bezitter, al is het maar om te pronken met je HDTV

Deze tekst is afkomstig van een website.

Dus ik heb hem niet zelfgemaakt...

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 112.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1941216

Was die nieuwe GT challange aan het installen en toen freezde mijn ps3, moets hem uitzetten en toen ik hem weer aan ging zetten moest ik hem formatteren... :N

Tja, eenmaal ylod en je blijft gezeik krijgen helaas.

Zou me niks verbazen als ie binnenkort het helemaal begeeft.

Geplaatst:
comment_1941458

Duurt sowieso nog een jaar en een nieuwe console moet je nooit in het begin kopen want dan is de prijs op z'n hoogste en je hebt vaak nog geen fatsoenlijke games. :puh:

en je hebt dan ook nog last van kinderziektes, zoals de RROD en YLOD waar de huidige consoles last van hadden in het begin.

ONTOPIC:

Ik heb laatst de Verzamelaars trophy gehaald. heb nu ongeveer meer dan 1000 wagens nu.

Geplaatst:
comment_1941716

Achja ik ga geen nieuwe kopen, dalijk komt er een ps4 en dan heb ik geen geld meer... :7

Zolang ie niet aangekondigd is zal het nog wel 2-4 jaar duren hoor, en een launch console moet je tegenwoordig ook niet kopen.

Kijk maar naar de Xbox 360 en PS3 van het eerste en tweede jaar, vooral de Xbox spande de kroon maar juist de reden om geen launch versie te kopen ;)

Geplaatst:
comment_1941735

Alsnog koop ik geen nieuwe, het duurt mischien wel erg lang maar ik moet ook nog beginnen met sparen.

Dus als de PS4 over 4 jaar komt en je PS3 gaat morgen stuk, blijf je 4 jaar naar een kapotte PS3 kijken?

Ik heb hetzelfde als jou gehad hoor, uiteindelijk toch een nieuwe PS3 gekocht omdat het toch gaat kriebelen en wel met meerdere redenen:

Je ziet hier bv. dat mensen blijven gamen maar ook mensen op school etc.

Er komen nieuwe titels uit die je leuk vindt maar niet kan spelen.

Je games en je kapotte PS3 krijgen een laag stof omdat je er geen zak mee kunt.

Met een beetje pech ondersteund de PS4 geen PS3 hardware/software(Zelfde als PS2 op de PS3), dus je huidige games en hardware kun je dan weggooien.

Tegen die tijd kom je er pas achter en zijn je games nog maar 10 euro waard per stuk.

Voordeel is wel dat je geen stroom verbruikt en de PS3 tegen die tijd nog maar 100 euro kost.

Geplaatst:
comment_1941944

Ik bedoel alleen dat ik nu geen nieuwe koopt, nu doet hij het nog. Maar als hij de volgende keer écht kapot is en ik hem niet meer kan laten maken, dan koop ik mischien een nieuwe. Maar dat weet ik dan ook niet zeker want hier naast me staat een gaming pc en daar kan ik ook de nieuwste games op doen. Dus het is niet dat ik ineens niet meer kan gamen. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1942076

Terug ontopic: Weet er iemand nog een paar goede drift auto's? :puh:

Ik gebruik wel regelmatig een M5, SLS en Lotus Elise (die ik meer heb omgebouwd tot een exige), maar ik zoek eigenlijk nog een paar andere goeie drift wagens. :puh:

Geplaatst:
comment_1942098

Terug ontopic: Weet er iemand nog een paar goede drift auto's? :puh:

Ik gebruik wel regelmatig een M5, SLS en Lotus Elise (die ik meer heb omgebouwd tot een exige), maar ik zoek eigenlijk nog een paar andere goeie drift wagens. :puh:

Ik gebruik(te) altijd een compleet opgefokte Mazda Rx7 (Mazda FTW :puh:). Reed voor mij heerlijk om mee te driften... Je kan ook zo'n 1 nemen van zon drift merk ofzo, van die omgebouwde dingen maar dat vond ik zelf maar niks.. En een C63 AMG komt ook wel dwars de bocht door XD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.