Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

@Onbekende IV, dat is geen Evo VII joh :7 Een Tommi Mäkinen versie van de Evo VI!

@Rienie, mijn favoriete drift auto is de Lancer Evo IV. Maar je kan eigenlijk beter zoals vorigen al zeiden gewoon een beetje spelen met een paar auto's met alle hulpmiddelen uit en de slechtste banden. En als je een beetje oefent kan je wel met iedere auto een beetje driften ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Luie mensen hebben meestal geen zin hun arm helemaal naar hun oor toe te bewegen, en gaan dus gewoon pissen met de headset op. Wel op mute, uiteraard (of in ieder geval, dat hoop ik)

Mijn headset heeft nogsteeds verbinding met me ps3 als ik op de wc zit :$ Ik luister altijd mee, en als mijn naam valt haal ik hem van mute af :puh:

Anyway, ik zat ook naar dit spel te kijken, maar ik lees nu allerlei dingen over 860NM/8800Rpm, is dit cruciaal? Ik weet wel waar het over gaat (Maximaal koppel tocchh? :$) maar ik ben d'r nie een uitblinker in, is da erg? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Red Bull X2010 van iemand gekregen online! Een zwarte met al dat koolstofvezel!

1557 pk en een gewicht van 545 kg. Wat een monster! In het begin was al die grip wel moeilijk om onder controle te krijgen maar later heb je het wel door. Top auto!

Link to comment
Delen op andere websites

Anyway, ik zat ook naar dit spel te kijken, maar ik lees nu allerlei dingen over 860NM/8800Rpm, is dit cruciaal? Ik weet wel waar het over gaat (Maximaal koppel tocchh? bloos.gif:puh:

Je hoeft niet bepaald een auto-expert te zijn om deze game goed te kunnen spelen. Zelf heb ik ook niet superveel verstand van al die cijfertjes en instellingen van je auto, maar dat hoeft ook niet. Bij het finetunen kan een beetje kennis wel handig zijn, maar veel verdergaan dan de topsnelheid veranderen is meestal niet nodig. Anders kan je nog altijd een geschikte set-up op een of ander forum vinden. Bij het gewone tunen wordt alles duidelijk uitgelegd, en dat gaat meestal gewoon om meer PK's.

Link to comment
Delen op andere websites

De x1 zomaar krijgen van iemand is lame. Die auto hoor je te verdienen, niet te krijgen van iemand die het back-up systeem misbruikt...

Achjoh, niet iedereen heeft alle tijd van de wereld om level 35 te worden. Ik heb er niet zoveel moeite mee, als ik er maar lol aan beleef vind ik alles best.

Link to comment
Delen op andere websites

Achjoh, niet iedereen heeft alle tijd van de wereld om level 35 te worden. Ik heb er niet zoveel moeite mee, als ik er maar lol aan beleef vind ik alles best.

Alleen jammer dat de X1 zo veel minder speciaal wordt. Mensen die hem niet kunnen halen of er geen zin in hebben, krijgen hem van mensen die ze aan de lopende band uitdelen door een 'glitch' met de savegame. Nu zijn er zovelen met de X1, terwijl ze hem totaal niet verdienen. Hieronder nog wat foto's die ik gemaakt heb met de photomode:

post-13509-1295176102,38.jpg

post-13509-1295176108,53.jpg

post-13509-1295176113,32.jpg

post-13509-1295176095,97.jpg

post-13509-1295176193,33.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...