Geplaatst: 9 mei 200916 jaren comment_1350750 Hallo forummertjes! Het lukt me maar niet om HD filmpjes van Youtube te downloaden. Ik probeer ze te downloaden met Youtube Downloader en ik heb dit al geprobeerd: - &fmt=22 toevoegen aan de link van het filmpje. - &fmt=19 toevoegen aan de link van het filmpje. Kan iemand me alstublieft helpen? Alvast bedankt. Groetjes, MP. P.S.: Er staat bij de filmpjes die ik in HD wil downloaden altijd zo'n HD knop, dus ik ben zeker dat ze in HD verkrijgbaar zijn.
Geplaatst: 11 mei 200916 jaren comment_1353399 En wat moet je juist doen met die 1337-code? :$ Bookmarken, ik heb hem in Mozilla Firefox in mn Bladwijzerbalk gezet en zodra ik op de pagina van een Youtube HD filmpje ben dan hoef ik alleen maar op die button te drukken en er komt die downloadlink
Geplaatst: 11 mei 200916 jaren Auteur comment_1353400 En wat is bookmarken? Spreek eens Nederlands aub..En wat zou ik dan met die jave script code moeten doen?
Geplaatst: 11 mei 200916 jaren comment_1353405 En wat is bookmarken? Bij je favorieten zetten (of bij bladwijzers in FF)
Geplaatst: 11 mei 200916 jaren comment_1353408 Er zijn 2 mogelijkheden met het code om dit te doen. Hier wordt het uitgelegd.
Hallo forummertjes!
Het lukt me maar niet om HD filmpjes van Youtube te downloaden. Ik probeer ze te downloaden met Youtube Downloader en ik heb dit al geprobeerd:
- &fmt=22 toevoegen aan de link van het filmpje.
- &fmt=19 toevoegen aan de link van het filmpje.
Kan iemand me alstublieft helpen? Alvast bedankt.
Groetjes,
MP.
P.S.: Er staat bij de filmpjes die ik in HD wil downloaden altijd zo'n HD knop, dus ik ben zeker dat ze in HD verkrijgbaar zijn.