Geplaatst: 9 mei 200916 jaren comment_1350917 ik heb de mod master spark gedownload en geinstalleerd, maar as ik em wil activere(TAB+H) wordt ik uit et spel gegooid en komt er een errorreport. hoe komt da? kan het zijn da et ni werkt omda ik de superman mod ook gebruik?
Geplaatst: 10 mei 200916 jaren comment_1352611 Niet alle cleo mods werken even goed Sommige werken bij mij ook niet
Geplaatst: 10 mei 200916 jaren comment_1352693 ik heb de mod master spark gedownload en geinstalleerd, maar as ik em wil activere(TAB+H) wordt ik uit et spel gegooid en komt er een errorreport.hoe komt da? kan het zijn da et ni werkt omda ik de superman mod ook gebruik? Nee komt niet omdat je superman ook hebt, want die heb ik ook allebij...
Geplaatst: 11 mei 200916 jaren Auteur comment_1353332 ik heb de mod master spark gedownload en geinstalleerd, maar as ik em wil activere(TAB+H) wordt ik uit et spel gegooid en komt er een errorreport.hoe komt da? kan het zijn da et ni werkt omda ik de superman mod ook gebruik? Nee komt niet omdat je superman ook hebt, want die heb ik ook allebij... en werken ze allebei bij jou? zo ja, van waar heb je dan die master spark gedownload, want misschien kan dat aan de site liggen dat er een probleem is.
ik heb de mod master spark gedownload en geinstalleerd, maar as ik em wil activere(TAB+H) wordt ik uit et spel gegooid en komt er een errorreport.
hoe komt da?
kan het zijn da et ni werkt omda ik de superman mod ook gebruik?