Posted May 11, 200916 yr comment_1353144 Type: Signature Stijl: Wat er bij past Grootte: Wat is toegestaan op GTAForum.nl Afbeelding: iets uit DIT filmpje. Tekst: Modern Warfare 2 of Stanboy96, even kijken als hij af is wat mooier is. Rand: maakt niet uit. Kleuren: Wat er bij past Render (optioneel): - Extra (optioneel): misschien kleine GIF animatie ervan maken, dit hoeft natuurlijk niet, een signature is ook al voldoende Alvast bedankt, Stanboy96 P.S. misschien nog een mooie avatar erbij
May 11, 200916 yr comment_1353448 Kloar Ik heb van de sig 2 versies gemaakt, een met en een zonder je naam erin. Dan kun je zelf kiezen V1: V2: Avatar: Ik heb ze maar niet geanimeerd, aangezien de kwaliteit dan achteruit gaat Veel plezier ermee en als er nog iets anders moet, zeg het gerust Edited May 11, 200916 yr by Bellic
May 12, 200916 yr Author comment_1354000 Ik vind ze echt mooi, alleen kan je misschien in de avatar ook die '2' erin zetten??
Type: Signature
Stijl: Wat er bij past
Grootte: Wat is toegestaan op GTAForum.nl
Afbeelding: iets uit DIT filmpje.
Tekst: Modern Warfare 2 of Stanboy96, even kijken als hij af is wat mooier is.
Rand: maakt niet uit.
Kleuren: Wat er bij past
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): misschien kleine GIF animatie ervan maken, dit hoeft natuurlijk niet, een signature is ook al voldoende
Alvast bedankt,
Stanboy96
P.S. misschien nog een mooie avatar erbij