Ik heb onlangs een nieuw topic gestart, namelijk het GTA IV rare cars topic. Nu wil ik van de auto's niet enkel filmpjes maar ook screens nemen (omdat die mooiere kwaliteit hebben en groter zijn), maar ik zoek een goede host-site waarop ik deze kan zetten.
Ik had graag gewild dat:
-Ik er meerdere tegelijk kan uploaden (dus gewoon meerdere selecteren en op upload klikken)
-De afbeeldingen niet verwijderd worden (toch niet direct)
-Dat ik thumbnail codes zo eraf kan plukken en plakken in 'mn topic
Liefst dus een goede, veilige uploadsite. Iemand die enige suggesties heeft? Rapidshare vind ik goed, maar de bestanden worden daar nogal snel van verwijderd en uploadt geweldig sloom
Hee forummertjes,
Ik heb onlangs een nieuw topic gestart, namelijk het GTA IV rare cars topic. Nu wil ik van de auto's niet enkel filmpjes maar ook screens nemen (omdat die mooiere kwaliteit hebben en groter zijn), maar ik zoek een goede host-site waarop ik deze kan zetten.
Ik had graag gewild dat:
-Ik er meerdere tegelijk kan uploaden (dus gewoon meerdere selecteren en op upload klikken)
-De afbeeldingen niet verwijderd worden (toch niet direct)
-Dat ik thumbnail codes zo eraf kan plukken en plakken in 'mn topic
Liefst dus een goede, veilige uploadsite.
Iemand die enige suggesties heeft? Rapidshare vind ik goed, maar de bestanden worden daar nogal snel van verwijderd en uploadt geweldig sloom
Alvast bedankt.