Geplaatst: 12 mei 200916 jaren comment_1354091 Hallo, Bij teamspeak 2 ben ik haast niet te horen als ik wat zeg, ook niet als ik wat schreeuw. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb alle settings op max enz. EDIT: Misschien is er een programma dat mn stem luider laat klinken? Bewerkt: 12 mei 200916 jaren door djmaddox
Geplaatst: 12 mei 200916 jaren comment_1354163 Probeer eens bij: Start> Configuratiescherm > geluiden en audioapparaten > tab ''audio'' Kijk bij ''ópnemen van geluid'''en kies ''volume'' kijk of die wat hoger kan.
Geplaatst: 12 mei 200916 jaren Auteur comment_1354178 Probeer eens bij:Start> Configuratiescherm > geluiden en audioapparaten > tab ''audio'' Kijk bij ''ópnemen van geluid'''en kies ''volume'' kijk of die wat hoger kan. Heb jij toevallig Vista? Want ik heb geen tab "audio"
Geplaatst: 12 mei 200916 jaren comment_1354244 Probeer eens bij:Start> Configuratiescherm > geluiden en audioapparaten > tab ''audio'' Kijk bij ''ópnemen van geluid'''en kies ''volume'' kijk of die wat hoger kan. Heb jij toevallig Vista? Want ik heb geen tab "audio" nee, ik heb dit op de basis van XP verteld. IK bodoel gewoon het tabblad die Adio heet, Kijk anders even bij de andere tabbladen, want daar staat ook ''opnemen van geluid'' bij.
Geplaatst: 13 mei 200916 jaren Auteur comment_1354584 nee, ik heb dit op de basis van XP verteld. IK bodoel gewoon het tabblad die Adio heet, Kijk anders even bij de andere tabbladen, want daar staat ook ''opnemen van geluid'' bij. Dat is er bij mij ook niet
Hallo,
Bij teamspeak 2 ben ik haast niet te horen als ik wat zeg, ook niet als ik wat schreeuw. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb alle settings op max enz.
EDIT: Misschien is er een programma dat mn stem luider laat klinken?
Bewerkt: door djmaddox