Jump to content
Geplaatst:
comment_1354845

Ik ben niet de meester met pc's maar volgens mij zit ik over de minium requirements en toch draait GTA IV voor geen ene meter, zelfs op low niet.

Mijn systeem:

Besturingssysteem Microsoft Windows XP Media Center Edition

OS Service Pack Service Pack 3

CPU Type Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200)

Systeemgeheugen 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)

Video kaart NVIDIA GeForce 9500 GT (1024 MB)

Verder: Ik heb gewoon de legale versie weg bij de bart smit en ik kan hem niet meer ruilen. Ik heb al geprobeerd te herinstaleren maar het heeft niets geholpen, als jullie nog meer info nodig hebben vraag maar even in een reactie ... alvast bedankt.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1355026

De kans dat er een CPU uit de C2D serie op zijn moederbord kan schat ik niet al te groot, aangezien zijn processor al oud is en zijn moederbord logischer wijs dus ook.

@Hierboven: dat bedoelen we niet, we moeten gewoon het type en het merk van je moederbord hebben, dan kunnen wij checken of hij wel overweg kan met een CPU uit de C2D serie.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1355035
De kans dat er een CPU uit de C2D serie op zijn moederbord kan schat ik niet al te groot, aangezien zijn processor al oud is en zijn moederbord logischer wijs dus ook.

@Hierboven: dat bedoelen we niet, we moeten gewoon het type en het merk van je moederbord hebben, dan kunnen wij checken of hij wel overweg kan met een CPU uit de C2D serie.

Manufacturer: NEC COMPUTERS INTERNATIONAL

Model: GA-8I915PM

Zegt dat genoeg of heb je nog meer info nodig?

( Trouwens, in het bovenste zinnetje van je sig staat ui i.p.v uit ... ^_^ )

Bewerkt: door Michaelw00t

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1355120
Dit zou je misschien kunnen overwegen.

Het is de perfecte budget upgrade, en IPV die Core 2 Duo E8400 kun je er voor 4 euro meer ook een Core 2 Quad Q8200 op prikken als je dat wenst.

Ja bedankt ... :dans:

Edit: Wat is het verschil tussen die 2 eigenlijk ... ?

Edit2: Zou ik hiermee een beetje fatsoenlijk kunnen gamen? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje

Bewerkt: door Michaelw00t

Geplaatst:
comment_1355134

Het is de perfecte budget upgrade, en IPV die Core 2 Duo E8400 kun je er voor 4 euro meer ook een Core 2 Quad Q8200 op prikken als je dat wenst.

De Core 2 Duo E8400 heeft 2 "draden" dwz. Hij kan 2 programmas tegelijktertijd uitvoeren op 3GHz, als een game 2 Cores ondersteunt worden beide cores gebruikt op 3GHz om het spel beter te draaien.

De Core 2 Quad Q8200 heeft 4 "draden" dwz. Hij kan 4 programmas tegelijkertijd uitvoeren op 2.33GHz. Als een game 2 of meer cores ondersteunt worden 2 of 4 cores op 2.33GHz gebruikt om het spel te spelen.

GTA IV kan 4 cores gebruiken, dat wil zeggen dat de Q8200 GTA IV sneller draait dan de E8400. Hetzelfde verhaal met Call of Duty 4 en World at War.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1355140

De Core 2 Duo E8400 heeft 2 "draden" dwz. Hij kan 2 programmas tegelijktertijd uitvoeren op 3GHz, als een game 2 Cores ondersteunt worden beide cores gebruikt op 3GHz om het spel beter te draaien.

De Core 2 Quad Q8200 heeft 4 "draden" dwz. Hij kan 4 programmas tegelijkertijd uitvoeren op 2.33GHz. Als een game 2 of meer cores ondersteunt worden 2 of 4 cores op 2.33GHz gebruikt om het spel te spelen.

GTA IV kan 4 cores gebruiken, dat wil zeggen dat de Q8200 GTA IV sneller draait dan de E8400. Hetzelfde verhaal met Call of Duty 4 en World at War.

Oke, daar heb ik wel 4 euro meer voor over.
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1355176
Ja, nog 1 vraagje: er staat bij de C2Q, 64-bit Computer: Ja ... betekend dat dat hij alleen op 64 bit draait of ook op 32 bit?

Beide :)

Oke, dan begin ik maar vast met sparen en een vakantie baantje zoeken ... :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.