Jump to content
Geplaatst:
comment_1356119

Hey iedereen!

Zo'n 2 dagen geleden zijn mijn Skullcandy Smoking buds kapot gegaan, doordat de kabel erin is gebroken o.i.d.! Deze oordopjes waren 2 maanden oud, en dat vindt ik nogal 'jong' eigenlijk, want ik had ze gewoon nieuw gekocht! Maar daarover heb ik al een mailtje naar skullcandy gestuurd, en hopen dat zij er iets aan doen! Als iemand hierover tips en/of trucjes heeft, vertel ze alsjeblieft :7

Maar welke oordopjes hebben jullie? Het liefst met merk, prijs, geluid, en dergelijkheid (hoe stevig ze zijn, gaan ze lang mee of zijn ze, in mijn geval, in 2 maanden stervend?) Aangezien ik toch al van plan was om nieuwe oordopjes te kopen, ben ik besloten nu goede, dergelijke oordopjes te kopen voor rond de 30 tot 50,-.

Als jullie er een weten die goed is, goed geluid heeft, en dergelijk is, vertel het aub :)

Dit topic kan misschien nog handig zijn voor andere mensen die hetzelfde probleem hebben ^_^

:cya:

• Reacties 103
  • Bezichtigingen 11.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1378347

Meestal gebruik ik de standaard iPhone-oordopjes:

iPhone-Headphone_00001.jpg

Voor in de trein of in de auto heb ik echter in-ears, namelijk Sennheiser MM50:

Original_Sennheiser_MM50_iP_Stereo_Headset_for_iPhone.jpg

Deze sluiten omgevingsgeluid vrij goed af, hebben een veel beter bas en kun je veel zachter zetten. Het nadeel is echter dat je elke tik tegen de kabel duidelijk kunt horen, dus ik gebruik ze alleen wanneer ik echt stil zit.

Geplaatst:
comment_1381116

Ik doe veel aan hardlopen en muziek daarbij is altijd erg fijn. Alleen heb ik een probleem. Alle oortjes die ik heb

gaan telkens uit mijn oren en ik heb ook die sennheiser en zoals Nuke al zegt hoor je een tik tegen de draad er hard, dus die gaan ook niet. Hebben jullie misschien een tip voor goede oordopjes voor mij?

hugotje112

Geplaatst:
comment_1381392
Ik doe veel aan hardlopen en muziek daarbij is altijd erg fijn. Alleen heb ik een probleem. Alle oortjes die ik heb

gaan telkens uit mijn oren en ik heb ook die sennheiser en zoals Nuke al zegt hoor je een tik tegen de draad er hard, dus die gaan ook niet. Hebben jullie misschien een tip voor goede oordopjes voor mij?

hugotje112

Koptelefoon?

Geplaatst:
comment_1381400

hugotje112

Koptelefoon?

Heb je dan een tip voor een koptelefoon?

hugotje112

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1381406

Ik gebruik gewoon mijn sennheiser cx300, maar die vielen er eerst ook erg vaak uit (met mijn krantenwijk), nu doe ik die oortjes via de bovenkant me oor in, dan zitten ze hetzelfde, maar vallen ze er amper tot niet uit :D

Je moet eerst je oortje via de achterkant van je oor halen, en dan gewoon indoen :D (als je snapt wat ik bedoel xD)

Geplaatst:
comment_1384076

Ik gebruik een stel prachtige oordopjes van het uiterst onbekende merk Yalia, gekocht in het chinese winkeltje achter het huis van mijn opa en oma in Lissabon. Kostten pakweg 2,50 maar doen het nog steeds, werken perfect en de geluidskwaliteit is ook zeer redelijk voor deze prijs :)

Met vriendelijke groeten,

Neo

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1410138

M'n iPod-oortjes zijn nu helemaal kapot! Ik moet moeite doen om uit het linker oortje muziek te laten komen het rechter oortje is nog erger. Daarom heb ik nu maar Sennheiser MX 350 oordopjes gekocht voor maar een tientje.

Sennheiser-MX-350.jpg

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
comment_1412322

Oordopjes : Paar van sennheiser modelnummer weet ik niet.

Koptelefoon : Sennheiser HD 202 gebruik ik vaak, komt wel lekker geluid uit erg veel bass. Nadeel dat de oorschelpen best wel klein zijn.

Maar ben nu aan het sparen voor de Pioneer HDJ-2000. Daar komt echt geweldig geluid uit! :tu:

En natuurlijk die bij mijn Itouch zaten maar die blijven niet goed in mijn oren zitten en er komt niet erg mooi geluid uit, beetje blikkerig.

Bewerkt: door DJRobin

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.