Jump to content
Geplaatst:
comment_1356119

Hey iedereen!

Zo'n 2 dagen geleden zijn mijn Skullcandy Smoking buds kapot gegaan, doordat de kabel erin is gebroken o.i.d.! Deze oordopjes waren 2 maanden oud, en dat vindt ik nogal 'jong' eigenlijk, want ik had ze gewoon nieuw gekocht! Maar daarover heb ik al een mailtje naar skullcandy gestuurd, en hopen dat zij er iets aan doen! Als iemand hierover tips en/of trucjes heeft, vertel ze alsjeblieft :7

Maar welke oordopjes hebben jullie? Het liefst met merk, prijs, geluid, en dergelijkheid (hoe stevig ze zijn, gaan ze lang mee of zijn ze, in mijn geval, in 2 maanden stervend?) Aangezien ik toch al van plan was om nieuwe oordopjes te kopen, ben ik besloten nu goede, dergelijke oordopjes te kopen voor rond de 30 tot 50,-.

Als jullie er een weten die goed is, goed geluid heeft, en dergelijk is, vertel het aub :)

Dit topic kan misschien nog handig zijn voor andere mensen die hetzelfde probleem hebben ^_^

:cya:

• Reacties 103
  • Bezichtigingen 11.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1609183

k zoek ook nog naar nieuwe oordopjes. Ik ben nogal een geluidfanaat dus ik wil eentje met een helder geluid en goede bass. Iemand suggesties? Ik dacht aan iets van sennheiser.

Bewerkt: door S-te-Fan

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1620181

Ik heb er in 2 jaar tijd ongeveer 7 a 8 paar oortjes doorheen gejaagd, vooral doordat ik ze steeds los in mij schooltas had liggen, en dan als ik ze nodig had ze achter en boek bleven hangen, waardoor ik ze kapot trok.

heb vanwege het bovenstaande geen zin om een fortuin voor oortjes te betalen, dus heb ik die van de Hema, aangezien die met een prijs van 2,50 wel meevallen, en echt veel betere geluidskwaliteit hebben dan die ding van de Blokker of weet ik veel waar van 1 euro.

Geplaatst:
comment_1620524

Ik had de oordopjes van de Samsung Star, maar die zijn sinds kort kapot(1 is helemaal kapot en met de ander zijn ook problemen)

Dus heeft er iemand nog een goede headset voor de Samsung Star?? Oordopjes vind ik irritant.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1620548

k zoek ook nog naar nieuwe oordopjes. Ik ben nogal een geluidfanaat dus ik wil eentje met een helder geluid en goede bass. Iemand suggesties? Ik dacht aan iets van sennheiser.

Sennheiser cx... series vind ik altijd wel goed :D Valt ook nog mee qua prijs ;)

@indycar series, wat voorn aansluiting hebben die oortjes? Een gewone 3.5mm jack?

Geplaatst:
comment_1624338

Sennheiser cx... series vind ik altijd wel goed :D Valt ook nog mee qua prijs ;)

@indycar series, wat voorn aansluiting hebben die oortjes? Een gewone 3.5mm jack?

Samsung_e250_stereo_adaptor.jpg

Dat platte gedeelte zit in de mobiel, dat is wat ik normaal alleen maar heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.