Geplaatst: 18 mei 200520 jaren comment_141714 Wie is de beste animater? Genomineerden tot nu toe: Lantyz Ironf1st Need my Speed Chironu X-zero Robienske Timovich Mathiz Azert Ali-r Arnie Sixstar Sasuke Froop Timos Klik hier voor de animaties van de verschillende leden Dit zijn de leden die 1 of meer animaties hebben ingestuurd met toch wel een tamelijk niveau en die later ook teruggekomen zijn naar het forum sta je er niet bij en wil je toch meedoen? stuur een pb naar ironf1st/ mr.boss hoe stem ik? je stuurt 3 namen van drie verschillende personen in,later worden de stemmen geteld stemmen kan tot: 1 juli Bewerkt: 18 mei 200520 jaren door Mr.Boss
Geplaatst: 15 juli 200519 jaren comment_181429 Wat is dit? Leuk dat je een paar animaties laat zien maar daar heb ik niet echt een boodschap aan?
Geplaatst: 15 juli 200519 jaren comment_181448 De Boodschap: Mensen hebben bewegende popetjes gemaakt, die verschillende dingen doen, nu is de taak aan jou om ze te beoordelen. Dus zeg maar zo: 1. naam 2. naam 3. naam. Dus wie je op de 1e plaats zet krijgt dan denk ik de meeste punten, en nee.. als je er geen boodschap inziet doe je niet mee... Mijn mening: 1. Lantyz. 2. Chiruno 3. Need my speed. Vriendelijke groet, Koos Oudshoorn
Geplaatst: 15 juli 200519 jaren comment_181470 1.Lantyz 2.Chironu 3.Sasuke Nieuwe Bovenaan: 1. Lantyz 2. Ironfist 3. Need my Speed Bewerkt: 15 juli 200519 jaren door Only_Gino
Geplaatst: 30 juli 200519 jaren comment_196133 Ik zie dat jullie een soort Rate the animation topic maken? De wedstrijd is eigenlijk al afgelopen en de winnaar was Ironfist. Laat dit topic maar rusten, tenzij je met een nieuw idee over dit topic komt..
Wie is de beste animater?
Genomineerden tot nu toe:
Lantyz
Ironf1st
Need my Speed
Chironu
X-zero
Robienske
Timovich
Mathiz
Azert
Ali-r
Arnie
Sixstar
Sasuke
Froop
Timos
Klik hier voor de animaties van de verschillende leden
Dit zijn de leden die 1 of meer animaties hebben ingestuurd met
toch wel een tamelijk niveau en die later ook teruggekomen zijn naar het forum
sta je er niet bij en wil je toch meedoen?
stuur een pb naar ironf1st/ mr.boss
hoe stem ik?
je stuurt 3 namen van drie verschillende personen in,later worden de stemmen geteld
stemmen kan tot: 1 juli
Bewerkt: door Mr.Boss