Jump to content
Geplaatst:
comment_1356430

Hallo,

Ik heb SAMI (San Andreas Mod Installer) gedownload en geinstalleerd. Zodra ik het open krijg ik de foutmelding dat mijn folder niet herkend word.

Ik heb de folder C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\

die kon hij niet vinden. Ik heb opnieuw gebrowst naar die folder maar ook toen kon hij hem niet vinden, terwijl hij er wel staat.

Ik heb de folder ook op andere locaties gezet maar tevergeefs, want weer dezelfde foutmelding.

Nu is mijn vraag, (is wel te raden :tu: )

Wat moet ik doen?!

Ik heb het al op 2 pc's geprobeerd en 2x dezelfde foutmelding, terwijl het bij een vriend het wel prima werkt en ik wil sami ook graag gebruiken.

Stuur alsjeblieft geen nutteloze reacties als; heb je het wel gecheckt, want dat heb ik écht gedaan.

Alvast bedankt!! :7

P.S. Ik heb een Pr screen gemaakt van de foutmelding (zie onder)

post-112193-1242411981.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1357519

Okee, ga ik nu doen.. maar moet ik niet gewoon de hele GTA San Andreas folder in het register aanpassen met jouw versie?? want er is ook zo'n folder 1.00.0001 ofzo?? of is dat nie tbelangrijk?

Groetjes

Ben klaar met wat ik hierboven heb gedaan en hij doet het nog steeds niet maar hij zegt niet meer dat het aan het register ligt.. hij kan gewoon de folder niet vinden..

Geplaatst:
comment_1357955

heb je ook gelezen wa tik heb gepost?

Gebruik beter geen SAMI, dat veroorzaakt alleen maar bugs en installeert ook vaak fout. Je doet er beter aan om ze handmatig te installeren met IMG Tool of iets dergelijks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.