Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

Ik ga hem zeker de eerste dag van de release halen. Het lijkt me een fantastisch spel!

De demo is al best verslavend, en ben benieuwd hoe de rest zal zijn. ^_^

Wat denken jullie van deze game?

Heeft iemand wat nieuws gehoord over het aankomende spel, laat dat hier weten svp.

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 6.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

Hey jongens ik heb een vraagje, ik heb het spel gekocht en ik kan niet saven. Als ik op SAVE druk dan gebeurt er niks ? Hoe kan dat, ik probeerde het na het maken van een speler en tijdens career mode lukte het ook niet ??

Geplaatst:

Staat er een kras op je CD? :?

Of is je geheugen vol?

Geplaatst:

Ik weet al wat het was. Mijn broertje startte het spel als eerste op toen ik het had gekocht. Hij had bij het starten van het spel geen savefile aangemaakt waardoor ik niet kon saven. Het werkt nu al prima.

Geplaatst:

heb op youtube wat filmpjes gekeken en ziet er goed uit.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Wie heeft hem nou eigenlijk hier ? Ik zou het graag tegen diegene willen opnemen....

Geplaatst:
  • Auteur
Wie heeft hem nou eigenlijk hier ? Ik zou het graag tegen diegene willen opnemen....

Haha, ik wil wel eens een keer tegen je spelen.

Geplaatst:

Ik heb een Demo hiervan gespeeld. Is wel cool. Je kan helaas niet echt overal trappen.

Geplaatst:

Ik heb de demo gespeeld en vond het een hele goede game alleen vind ik de prijs het nog niet waard om hem te kopen als hij goedkoper wordt wil ik hem zkr nog eens halen.

Geplaatst:
Ik heb de demo gespeeld en vond het een hele goede game alleen vind ik de prijs het nog niet waard om hem te kopen als hij goedkoper wordt wil ik hem zkr nog eens halen.

Met mij hetzelfde. ;) Alleen ik vind Smackdown VS Raw beter. Daar kun je ook met stoelen slaan enzo. Maar dit is kickboksen en Smackdown VS raw is showworstelen.

Geplaatst:

Met mij hetzelfde. ;) Alleen ik vind Smackdown VS Raw beter. Daar kun je ook met stoelen slaan enzo. Maar dit is kickboksen en Smackdown VS raw is showworstelen.

Das waar smackdown Vs. Raw heeft tafels, ladders, stoelen, knuppels enz.

UFC lijkt me wat ééntonig...

Geplaatst:

Das waar smackdown Vs. Raw heeft tafels, ladders, stoelen, knuppels enz.

UFC lijkt me wat ééntonig...

Bij de Demo kreeg je iemand vrij snel Knock-out.

Geplaatst:

Jah omdat het op beginner moeilijkheidsgrade staat.

Haha, ik wil wel eens een keer tegen je spelen.

Wat is je gamertag ? Die van mij is : Scarface150993....

Geplaatst:
  • Auteur

Smackdown VS raw is wel cool, alleen is realisme bij dit spel niet belangrijk. UFC is freefight. Ik heb zelf eens in het echt naar zo'n toernooi gekeken, omdat goeie vriend van m'n broer mee deed. Ik vind dat je Smackdown Vs Raw eigenlijk niet echt kunt vergelijken met elkaar. :puh: Ze zijn allebij tof, maar verschillend.

Geplaatst:

Jah , ik had ergens zelfs gehoord dat WWE zelfs nagespeeld was. Allemaal acteer werk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.