Jump to content
  • Reacties 32
  • Bezichtigingen 1.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1357463
windows update eens uitvoerne misschien?

Als je het niet weet, of geen zinnige uitleg kan geven, post dan gewoon niet. :duh:

@ N3lis: Je moet op de website van Microsoft Service Pack 1 downloaden. (Of Service Pack 3 als je XP met Vista look hebt) Deze melding krijg je namelijk als je geen SP 1 op Vista, of SP3 op XP hebt. Daarnaa zal hij wel werken. :Y

Geplaatst:
comment_1357464
windows update eens uitvoerne misschien?

Als je het niet weet, of geen zinnige uitleg kan geven, post dan gewoon niet. :duh:

@ N3lis: Je moet op de website van Microsoft Service Pack 1 downloaden. (Of Service Pack 3 als je XP met Vista look hebt) Deze melding krijg je namelijk als je geen SP 1 op Vista, of SP3 op XP hebt. Daarnaa zal hij wel werken. :Y

komt op hetzelfde neer...

Of je nou windows update uitvoert of naar de microsoft site zelf gaat, uiteiendelijk krijg je ehm binnen.

Geplaatst:
comment_1359491

als hij neit weten waar hij kan kijken of zijn vista legaal is vraag ik me af of hij dat kan beoordelen of zijn vista (il)legaal is. En die error heeft niks te maken met een illegale vista dus dat is het probleem niet, deze foutcode wijst op ene fout in de update zelf, van de updae zijn bestanden corrupt of ontbreken deze, ene illegael versie van windows kan dus nooit de oorzaak zijn.

Voer daarom eens windows update uit die je op de pc kan vinden, deze staat geloof ik in het confugiratiecentrum

http://support.microsoft.com/kb/910336/nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.