Geplaatst: 16 mei 200916 jaren comment_1357497 Hallo, ik heb net een ps3 aangechaft en zette muziek op een USB-stick, stak die in mijn ps3 en hij vondt geen liedjes... Hoe moet je dus muziek op je ps3 zetten? Danku
Geplaatst: 16 mei 200916 jaren comment_1357585 Hallo, ik heb net een ps3 aangechaft en zette muziek op een USB-stick, stak die in mijn ps3 en hij vondt geen liedjes... Hoe moet je dus muziek op je ps3 zetten? Danku Dat hoort eigenlijk wel te werken zo. Misschien moet je bij instellingen nog iets in de richting van 'WMA playback' inschakelen. En als je PS3 en PC op hetzelfde netwerk zijn aangesloten, kan je bijvoorbeeld met Windows Media Player een mediaserver opzetten, zodat je je muziek/films/afbeeldingen via het netwerk naar je PS3 streamt.
Geplaatst: 16 mei 200916 jaren comment_1357607 als je bij muziek staat druk dan op Driehoekje en dan alles Weergeven . Stuur even een Berichtje als het werkt
Geplaatst: 16 mei 200916 jaren comment_1357702 Maak een mapje op de USB stick aan met de naam "PS3", en zet in dat mapje een ander mapje met als naam "MUSIC". Zet in dit mapje je muziekbestanden, en als het goed is zou de PlayStation jouw muziek nu zonder rompslomp moeten lezen.
Geplaatst: 17 mei 200916 jaren Auteur comment_1357848 als ik ophet driehoekje duw gebeurt er niets,maar ik zal vanavond is mapjes aanmake op mn usbstick.
Hallo,
ik heb net een ps3 aangechaft en zette muziek op een USB-stick, stak die in mijn ps3 en hij vondt geen liedjes...
Hoe moet je dus muziek op je ps3 zetten?
Danku