Geplaatst: 19 mei 200520 jaren comment_141912 Ik wil graag een signature maken met een klein filmpje erin. Maar met welk formaat moet ik hem opslaan zodat ik hem in ImageReady kan openen? Als ik .mpeg of wmv doe pakt hij hem ook niet. Ik heb wel gezien dat je hem moet opslaan in QuickTime Player, maar ook die kan mijn filmpje niet openen. Ik krijg dan de melding dat QuickTime player het formaat niet begrijpt. Wie kan me helpen? Bewerkt: 19 mei 200520 jaren door Scott16
Geplaatst: 19 mei 200520 jaren Auteur comment_141922 Ik kan nu eindelijk m'n filmpje openen in QuickTime Player. Nu is mijn volgende vraag: Hoe moet je saven? Want er staat nergens opslaan als/save as. :huh:
Geplaatst: 19 mei 200520 jaren comment_141931 Ik kan nu eindelijk m'n filmpje openen in QuickTime Player.Nu is mijn volgende vraag: Hoe moet je saven? Want er staat nergens opslaan als/save as. :huh: Save optimized as
Geplaatst: 19 mei 200520 jaren Auteur comment_141933 Ik heb het niet over Imageready, ik heb het over QuickTime Player. Daar kan ik niet opslaan. :huh:
Geplaatst: 19 mei 200520 jaren comment_141938 Nee daarvoor heb je denk ik een converter nodig. Moet je even zoeken naar MOV converter of iets als dat
Ik wil graag een signature maken met een klein filmpje erin.
Maar met welk formaat moet ik hem opslaan zodat ik hem in ImageReady kan openen?
Als ik .mpeg of wmv doe pakt hij hem ook niet.
Ik heb wel gezien dat je hem moet opslaan in QuickTime Player, maar ook die kan mijn filmpje niet openen.
Ik krijg dan de melding dat QuickTime player het formaat niet begrijpt.
Wie kan me helpen?
Bewerkt: door Scott16