Jump to content
Geplaatst:
comment_1357594

Hello,

Ik wil graag een kijkraampje voor mijn computer maken, maar ik heb dit dus nog nooit gedaan. :puh: Is het echt een kwestie van figuurtje tekenen, uitzagen, plexiglas/acryl plaat erop plakken? Of komt er iets meer bij kijken? Ik heb al wat gegoogled, maar echt heel veel wijzer werd ik er niet uit.

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1362977
Fancontroller heb ik ook overwogen, maar die kosten alweer gauw tegen de 30/40/50 euro en dat vind ik iets teveel. :puh: En zo'n ding heb ik ook niet echt nodig, want mijn computer is al best stil (Coolermaster Ultra silent LED fans en een Arctic Cooler Freezer 7 Pro :) ). Oh, en mijn ouders zijn ertegen omdat ze het 'geldverspilling vinden' en 'dat ziet toch niemand'. :duh: Maar ik blijf zeuren. :puh:

Dan zeg je toch 'Dan gaan jullie toch ook bezuinigen op onderbroeken, beha's en hemden? Dat ziet ook niemand' ofzoiets :puh:

Geplaatst:
comment_1362980
Fancontroller heb ik ook overwogen, maar die kosten alweer gauw tegen de 30/40/50 euro en dat vind ik iets teveel. :puh: En zo'n ding heb ik ook niet echt nodig, want mijn computer is al best stil (Coolermaster Ultra silent LED fans en een Arctic Cooler Freezer 7 Pro :) ). Oh, en mijn ouders zijn ertegen omdat ze het 'geldverspilling vinden' en 'dat ziet toch niemand'. :duh: Maar ik blijf zeuren. :puh:

Dan zeg je toch 'Dan gaan jullie toch ook bezuinigen op onderbroeken, beha's en hemden? Dat ziet ook niemand' ofzoiets :puh:

klopt, gewoon een heel slap argument terug geven is vaak het enigste wat het beste werkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.