Jump to content
Geplaatst:
comment_1358261

Hallo, ik begin weer eens een nieuw casemod project, ik ga namelijk nu mijn PSU modden.In dit topic post ik elke keer met de progress. Pic's komen zo. ;)

EDIT: Hier zijn ze

http://img51.imageshack.us/img51/2253/afbeelding442.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/9715/afbeelding441.jpg

Heb je een tip? Reageer!

Bewerkt: door danoontje_nl

• Reacties 105
  • Bezichtigingen 6.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1401198

Update!!!!!

Het chassis is nu helemaal zwart gespoten. Op sommige plekken begon de verf te rimpelen, dat heb ik verholpen om het plekje te schuren en opnieuw te spuiten. Nu moet ik alleen nog gatenboren voor de front fan en misschien nog een window!

Pic's:

post-77128-1246638816_thumb.jpg

Case met de buitenkant gemonteerd.

post-77128-1246638854_thumb.jpg

Het gespoten chassis

post-77128-1246638886_thumb.jpg

Iets dichterbij!

post-77128-1246638961_thumb.jpg

Achterkant

Geplaatst:
comment_1401597

@taart; ik neem ana dat je over de blauwe leds spreekt bij ene rode kast, dat is idd behoorlijk apart, persoonlijk zou ik dat echt lelijk vinden, neem dan gele ofzo, dat matcht nog een beetje, maar het is jou keuze.

Verder is hij mooi gepaint danoontje! ziet er goed afgewerkt uit.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1401893

Ik neem nu een blauwe LED fan omdat ik er 1 thuis heb liggen. Misschien als m'n broertje wat spullen gaat bestellen, koop ik dan ook gelijk een andere kleur fan. Blauw lijkt mij wel een mooi combinatie.

Geplaatst:
comment_1401929
Ik neem nu een blauwe LED fan omdat ik er 1 thuis heb liggen. Misschien als m'n broertje wat spullen gaat bestellen, koop ik dan ook gelijk een andere kleur fan. Blauw lijkt mij wel een mooi combinatie.

Blauw lijkt me ook niet verkeerd. :) Maar ga je dan ook nog een fanguard maken/bestellen?

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1441867

Update!!

Omdat ik tijdelijk geen zin had om met het project verder te gaan heb ik het maar een tijdje stop gezet. Nu ga ik weer verder ^_^ . Ik heb nu een stuk van de 3.5”Bay af moeten zagen, Helaas liet de verf langs de lijn waar ik gezagen had los. Toen maar eens creatief geweest en er een silvere lijn van gemaakt :puh:.

Pic's!

post-77128-1249935576.jpg

De gezaagde bay met het creatieve ideetje.

post-77128-1249935733.jpg

Je kan zien dat er een tijd niet aan gewerkt is. :puh:

Bewerkt: door danoontje_nl

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1444458
amai, 't ziet er mooi uit

had je misschien geen black verf meer over miss?

Nee, had alle verf opgespoten. Maar zo belangrijk is het ook niet. Het is maar de binnenkant.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.