Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1358970

Of Russisch roulette.

Elke keer 1 pinnetje eruit trekken tot hij het niet meer doet. Sommige pinnen zijn slechts ter opvulling, en hebben verder geen nut. ^_^

Maar ik zou hem verkopen op Marktplaats. 1.6 Ghz is niet veel dus vraag niet de hoofdrpijs. 40 euro is een reële vraagprijs.

Bewerkt: door Sprunk

Geplaatst:
comment_1358983
Of Russisch roulette.

Elke keer 1 pinnetje eruit trekken tot hij het niet meer doet. Sommige pinnen zijn slechts ter opvulling, en hebben verder geen nut. ^_^

Maar ik zou hem verkopen op Marktplaats. 1.6 Ghz is niet veel dus vraag niet de hoofdrpijs. 40 euro is een reële vraagprijs.

Jammer, socket 775 processoren hebben de pinnen IN de socket :cya:

Geplaatst:
comment_1358986
Of Russisch roulette.

En al zou je dat doen, zal het sowieso niet goed zijn om de processor elke keer van het moederbord af te peuteren en hem daarna er weer op te duwen.

Geplaatst:
comment_1358988
Of Russisch roulette.

En al zou je dat doen, zal het sowieso niet goed zijn om de processor elke keer van het moederbord af te peuteren en hem daarna er weer op te duwen.

Daar gaat hij echt niet van kapot hoor. :N

Geplaatst:
comment_1364271

nahh.. alleen de de gpu zelf maar he, die hele kaart word een beetje proppen in je broekzak, zou wel wreed staan trouwens :puh:

en dan tog maar iets in de vorm van een 8400gs die doodgeklokt is, zon 4870 is me tog iets te duur om uit elkaar te slopen voor een sleutelhanger, zelfs die worden defect nog grof verkocht :puh:

Geplaatst:
comment_1365330
nahh.. alleen de de gpu zelf maar he, die hele kaart word een beetje proppen in je broekzak, zou wel wreed staan trouwens :puh:

en dan tog maar iets in de vorm van een 8400gs die doodgeklokt is, zon 4870 is me tog iets te duur om uit elkaar te slopen voor een sleutelhanger, zelfs die worden defect nog grof verkocht :puh:

Hoe krijg je GPU's eraf?

Ik heb hier een dode 6600GT liggen waar ik niks mee kan, dusja :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.