Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1359953

In de voorrondes dacht ik dat Ierland ging winnen. But can't say Í'm surprised, Noorwegen was wel goed, maar helemaal niet zo goed. Andere landen spatte er echt uit. Dat miste ik bij Noorwegen.

Geplaatst:
comment_1364060
In de voorrondes dacht ik dat Ierland ging winnen. But can't say Í'm surprised, Noorwegen was wel goed, maar helemaal niet zo goed. Andere landen spatte er echt uit. Dat miste ik bij Noorwegen.

Die gast van Noorwegen heeft een soort ondertoon in zijn stem waardoor het heel goed klinkt en het lekker luistert.

Geplaatst:
comment_1367136

Doorgestoken kaart, dat is het.

Het was van te voren al wel bekend dat Noorwegen ging winnen.

Noorwegen was favoriet. Daarnaast is 1 van zijn ouders van Wit-Russische afkomst.

en goede buurtjes helpen elkaar altijd.

Geplaatst:
comment_1367215
Doorgestoken kaart, dat is het.

Het was van te voren al wel bekend dat Noorwegen ging winnen.

Noorwegen was favoriet. Daarnaast is 1 van zijn ouders van Wit-Russische afkomst.

en goede buurtjes helpen elkaar altijd.

Die oostblok landen stemmen altijd op de buren.

Maar vroeger stemde Nederland atijd op Israel, en Israel op Nederland. Ik weet nu niet hoe dat nu is. Maar het is wel allemaal door gestoken kaart.

Geplaatst:
comment_1367229
Maar vroeger stemde Nederland atijd op Israel, en Israel op Nederland. Ik weet nu niet hoe dat nu is. Maar het is wel allemaal door gestoken kaart.

Nu gebeurt dat niet meer omdat nederland de finales nooit haalt en Israël dus bijna niet tegenkomt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.