- Reacties 47
- Bezichtigingen 4.4k
- Aangemaakt
- Laatste reactie
Populairste bijdragers
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Voorwoord
Ten tweede zie ik deze mod ook als een soort expiriment, om te zien hoe het publiek zal reageren als (wij) zometeen de grote mod uitbrengen (GLD).
Er zullen een aantal missies in de mod komen, maar hoeveel het er zijn, en de structuur van de missies kan ik helaas nog niet zeggen.
Er komen geen nieuwe voertuigen, alhoewel ik misschien wel enkele wapens aanpas, en ped bewerk.
En het is geen grote mod. Het gebied zal grotendeels bestaan uit objecten die al in de IMG van San Andreas aanwezig zijn, alhoewel er enkele nieuwe objecten ook aanwezig zullen zijn.
Ik heb geen team nodig, aangezien dit een zij-project is, en ik er dus eigenlijk niet full-time mee bezig ben.
Wat is er precies gebeurd?
Het dorp is nu plots zichtbaar geworden en niemand heeft nog een verklaring van hoe dat kan. Wat goed te zien is, is dat de natuur haar functie weer teruggenomen heeft. De stad is uitgeroepen tot spookstad, omdat er helemaal niemand meer woont en het erg leeg en verlaten is.
Nog een tweede mysterie, is dat de elektriciteit daar nog gewoon aanwezig is. Enkele lantaarnpalen branden namelijk nogsteeds.
Rullez
Basssss
zamg0d1
Venzio
Bayside
Djmaddox
Mr.stickz
.:TOM:.
Voorlopige voortgang (er wordt nog meer bebouwd)
Apple-Mac
Btw. Opmerkingen, ideeën of wat dan ook gewoon posten!
Teaser #1
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="Bewerkt: door Apple-Mac