Jump to content

auto dealer


rik999

Recommended Posts

Drugs dealers (city dealers) kan je vinden op deze map. Het zijn er in totaal tachtig en je krijgt 2 beloningen ervoor. Als je 40 dealers hebt gevonden krijg je een gouden verrekijker en als je er 80 hebt gevonden krijg je een titanium koffer.

Een vliegtuig kan je niet krijgen. Er staan wel een paar op het vliegveld, maar daar kun je verder niets mee. Niet in vliegen bedoel ik. Je zit er alleen maar in in de begin missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zit in een helikopter bij de missie 'Slaying With Fire' van Chan Jaoming. Daar moet je vanuit een helikopter tegenstanders vermoorden met molotovs. Je bestuurd de helikopter zelf niet, dat is niet mogelijk in het spel.

Auto's kan je hier kopen. Sommigen moet je wel eerst unlocken, dat gaat vanzelf in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

dus je kan geen heli kopen

je kan een heli kopen als je Action replay codes

heb geactiveert, maar dat kan denk ik alleen met

een on-originele versie.

dus als je de originele versie heb kan het NIET

alleen in die ene missie waar bierbuikje het over

had :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Jup maar in 1 missie.

Ik vind het dom dat ze de heli maar in 1 missie hebben gestopt, doe het dan op z'n minst 3 of 4 ofzo/

De helikopter is in 4 missies. Alleen in 1 ervan zit je erin.

Copter Carnage van Wu 'Kenny' Lee, hier moet je een helikopter achtervolgen naar het Spanish Lords Warehouse.

Slaying With Fire van Chan Jaoming, hier moet je in een helikopter mensen op het 'Hapiness Island' vermoorden.

Sa-Boat-Age van Chan Jaoming, hier wordt Chan na een sabotage aan zijn boot gered door een helikopter.

Hit From The Tong van Zhou Ming, hier moet je Zhou vermoorden, maar hij vlucht in een helikopter, die moet je neerschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Jup maar in 1 missie.

Ik vind het dom dat ze de heli maar in 1 missie hebben gestopt, doe het dan op z'n minst 3 of 4 ofzo/

De helikopter is in 4 missies. Alleen in 1 ervan zit je erin.

Copter Carnage van Wu 'Kenny' Lee, hier moet je een helikopter achtervolgen naar het Spanish Lords Warehouse.

Slaying With Fire van Chan Jaoming, hier moet je in een helikopter mensen op het 'Hapiness Island' vermoorden.

Sa-Boat-Age van Chan Jaoming, hier wordt Chan na een sabotage aan zijn boot gered door een helikopter.

Hit From The Tong van Zhou Ming, hier moet je Zhou vermoorden, maar hij vlucht in een helikopter, die moet je neerschieten.

Dat is zo, maar ik bedoelde dat je er in zat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Hoe open je de Cityscape??

Ik moet alleen nog de Cityscape en de Bulletproof Patriot, maar ik dacht dat je die alleen met de Special club kon krijgen.

De Bulletproof Patroit was alleen verkrijgbaar als je de pre-order versie had besteld bij Gamestop, een Amerikaanse gameswinkel. De Cityscape is alleen te verkrijgen als je alle Challenges op brons hebt gehaald.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe open je de Cityscape??

Ik moet alleen nog de Cityscape en de Bulletproof Patriot, maar ik dacht dat je die alleen met de Special club kon krijgen.

Wanneer je alle races hebt gehaald zou deze beschikbaar moeten zijn. Bulletproof Patriot kan je alleen maar krijgen met een code bij het pre-orderen via Social Club.

@Jesp, foutje..

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...