Geplaatst: 19 mei 200916 jaren comment_1360165 Hallo, Ik wil graag voor Emergency 4 de mod ''LA mod v1.8'' installeren. Maar ik ode het volgende: 1. L.A mod gedownload 2. Dubbelklik op de package. 3. Installeren met de Mod installer Maar hij blijft op ''Please Wait, operation in progress'', wel anderhalf uur lang. Is dit normaal of doe ik iets verkeert? Mvg, FireFighter >>> Door Ikkes: Dubbelpost verwijderd! Het is niet de bedoeling om na een dag al op zo een manier aandacht te trekken, geduld is een schone zaak <<<
Geplaatst: 21 mei 200916 jaren comment_1362141 Hallo Firefighter, Je moet eerst de modinstaller opstarten. Daarna op install package duwen. Zoek je mod dan op. Als het goed is gaat hij nu de mod installeren. Mvg, Mark Bewerkt: 21 mei 200916 jaren door mark-p
Geplaatst: 31 mei 200916 jaren Auteur comment_1370713 Hallo Firefighter,Je moet eerst de modinstaller opstarten. Daarna op install package duwen. Zoek je mod dan op. Als het goed is gaat hij nu de mod installeren. Mvg, Mark Het is al gelukt Ik moest een map genaamd ''Mods'' aanmaken in de hoofdmap van EM4.
Hallo,
Ik wil graag voor Emergency 4 de mod ''LA mod v1.8'' installeren. Maar ik ode het volgende:
1. L.A mod gedownload
2. Dubbelklik op de package.
3. Installeren met de Mod installer
Maar hij blijft op ''Please Wait, operation in progress'', wel anderhalf uur lang. Is dit normaal of doe ik iets verkeert?
Mvg,
FireFighter
>>> Door Ikkes: Dubbelpost verwijderd! Het is niet de bedoeling om na een dag al op zo een manier aandacht te trekken, geduld is een schone zaak
<<<