Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Ff een nieuwe aanvraag, me budget gaat nu drastisch omlaag, omdat ik niet meer geld wil uitgeven.

Merk: Samsung, Sony Ericsson of een Nokia.

Type: Schuifbaar ofzo.

Prijs: €80 max.

Extra: Bluetooth, MP3, microSD en anders als het mogelijk is Wi-Fi, maar de kans is daarvoor te klein.

Ik krijg, als mijn vaders abbonament bij Vodafone verloopt, nog wel een jaartje ofzo, krijg ik zijn BlackBerry Bold 9700.

Link to comment
Delen op andere websites

Ff een nieuwe aanvraag, me budget gaat nu drastisch omlaag, omdat ik niet meer geld wil uitgeven.

Merk: Samsung, Sony Ericsson of een Nokia.

Type: Schuifbaar ofzo.

Prijs: €80 max.

Extra: Bluetooth, MP3, microSD en anders als het mogelijk is Wi-Fi, maar de kans is daarvoor te klein.

Ik krijg, als mijn vaders abbonament bij Vodafone verloopt, nog wel een jaartje ofzo, krijg ik zijn BlackBerry Bold 9700.

Samsung e250

59 euries, niet echt een mooi ding als je het mij vraagt, maar er zit wel alles op wat jij wilt, behalve wifi :N

ik denk dat hij er ook wel in andere kleuren verkrijgbaar is :$

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Omdat mijn GSM zojuist is stuk gegaan, ben ik op zoek naar een nieuwe. Mijn budget ligt tussen de €70 & €130. Liefst een GSM van Nokia of Samsung, al kan een ander merk misschien ook wel.

Specificaties die ik liefst zou willen:

- Touch screen

- Lange batterijduur

- Groot geheugen, of uitbreidbaar met SD kaartjes

- Geen al te langzame menu's

Ik zat te denken aan de Samsung Corby S3650. Zou dit een goede aankoop zijn, of zijn er betere GSM's voor deze prijsklasse? Iemand die een idee heeft hoeveel de Corby in de mediamarkt ongeveer kost?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie. Ik vind het design van de Corby net wat mooier dan die van de Star, en er zit volgens mij bijna geen verschil in deze twee GSM's buiten dat de Star een betere camera heeft, wat mij niet echt veel uitmaakt.

Iemand die de Corby zelf heeft, en kan vertellen als het de aankoop waard is? Ook iemand die enig idee heeft hoeveel deze GSM ongeveer kost in de Mediamarkt?

Ik ben vandaag de Corby gaan kopen, en het is een echte top GSM. Aanrader!

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

3 gegadigden: Nokia N97 mini, Sony Ericsson Vivaz Pro, Samsung Omnia Qwerty. Iemand ervaring met een van deze telefoons?

Ikzelf zou voor de Nokia gaan, SE heeft de vetrouwen bij mij verloren (2 mobieltjes, 2x kapot gegaan binnen 't jaar) en de Omnia Qwerty is opzich een hardstikke goede telefoon, alleen vind ik het menu en de sms'jes zo langzaam gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ey ik zoek dus ook een nieuwe mobiel :

Omdat me lg mobiel (cookie) keuren begint te krijgen

Merk: Samsung, of een Nokia of een ander goed merk (GEEN LG)

Type: Touch.

Prijs: 300 MAX

Extra: Intenet GRATIS :puh: en de rest wat er almaal op zit ..

Zoek eigelijk een moiel waar op ik ff hyves kan cheken en msn of zo .. hoe wekrt intenet met wifi ??

Link to comment
Delen op andere websites

Voor dat geld zou ik voor een Samsung Wave of een HTC Hero gaan. De Wave is nieuwer, maar de Hero heeft Android en dus veel apps.

De wave is duurder dan 400 euro of zo .. en vind ik qwa uiterlijk lelijk :puh: .. htc hero is wel nice .. maar voor de apps moet je toch betalen .. ik dacht zelf aan de smamsung jet ? of is dit een slechte keuze

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...