Jump to content
Geplaatst:
comment_1360595

Als je een nieuwe mobiel zoekt dan ben je hier aan het goede adres. Misschien kun je hier een lijstje aanvragen en kan iemand je helpen of een mobiel aanbevelen die je goed lijkt.

Het aanvraag lijstje:

Merk: LG, Nokia, Sony Ericson of een ander merk.

Type: Schuifbaar, draaibaar, touchscreen of iets dergelijks.

Prijs:

Extra: Bijvoorbeeld een navigatie systeem.

Code:

[b]Merk:[/b] 
[b]Type:[/b] 
[b]Prijs:[/b] 
[b]Extra:[/b]

Veel succes met het zoeken naar je gewenste mobiel! :tu:

• Reacties 671
  • Bezichtigingen 150.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1832085

Chinees mobieltje gemaakt in opdracht van Orange voor de Engelse markt. Voor het geld een zeer goede telefoon. Is een heel stuk sneller dan de duurdere HTC Wildfire en Galaxy Apollo. De officiële naam is ZTE Blade, en op GoT zijn er wel topics over.

Edit: Zie dat het toch de Blade is.

En er komt in mei een opvolger uit. Maar het is dan nog maar de vraag hoe makkelijk je aan die kan komen in Nederland en België.

Bewerkt: door Teh_Ninja

Geplaatst:
comment_1832095

Chinees mobieltje gemaakt in opdracht van Orange voor de Engelse markt. Voor het geld een zeer goede telefoon. Is een heel stuk sneller dan de duurdere HTC Wildfire en Galaxy Apollo. De officiële naam is ZTE Blade, en op GoT zijn er wel topics over.

Edit: Zie dat het toch de Blade is.

En er komt in mei een opvolger uit. Maar het is dan nog maar de vraag hoe makkelijk je aan die kan komen in Nederland en België.

Ik zou op die opvolger wachten, je kan zoiets altijd vanuit het buitenland bestellen.

Geplaatst:
comment_1832111

Ik zou op die opvolger wachten, je kan zoiets altijd vanuit het buitenland bestellen.

Ligt er ook aan voor welke markt dit toestel gemaakt wordt. Als het voor de Aziatische markt is hebben wij er niks aan, gezien de taal. Maar de ZTE fanbase kennende zal er na een tijdje wel een Engelstalige custom rom zijn.

Geplaatst:
comment_1832932

Merk: Maakt niet uit, geen chineze poep aub

Type: Touchscreen als het in het budget past.

Prijs: 100-150, kan misschien iets hoger

Extra: Liever geen sloom ding

Bewerkt: door Djmaddox

Geplaatst:
comment_1833720

Iemand? :(

Je stelt te hoge eisen. Daarom dat er geen reacties zijn. Jij vond de Omnia te sloom, terwijl die telefoon los al rond de 250 euro kost. Dan heb je nog wel goedkope touchscreen telefoons van bijvoorbeeld LG maar die hebben een crap OS zonder apps en slechte hardware.

@ hierboven: Lees dan ook eens reacties in plaats van nutteloos te bumpen omdat je geen paar pagina's terug wilt.

Bewerkt: door Flashingdemon666

Geplaatst:
comment_1833726

Merk: Maakt niet uit liefst een HTC, Samsung

Type: Touchscreen

Prijs:0 to 500 (ja ik weet het erg veel)

Extra: veel apps.

Dan heb je als top toestellen op dit moment de HTC Desire Z en de Samsung Galaxy SII. Deze kan je hier vergelijken. Persoonlijk zou ik voor de Desire Z gaan omdat deze een qwerty toetsenbord heeft wat veel fijner typt dan touch screen en een touchpad om makkelijker dingen te selecteren.

Geplaatst:
comment_1833730

Je stelt te hoge eisen. Daarom dat er geen reacties zijn. Jij vond de Omnia te sloom, terwijl die telefoon los al rond de 250 euro kost. Dan heb je nog wel goedkope touchscreen telefoons van bijvoorbeeld LG maar die hebben een crap OS zonder apps en slechte hardware.

@ hierboven: Lees dan ook eens reacties in plaats van nutteloos te bumpen omdat je geen paar pagina's terug wilt.

Het hoeft geen touchscreen te zijn, en de Omnia van me vader die is zo sloom als de pest dus daarom dat ik die afkeurde. :7

Geplaatst:
comment_1833731

Dan heb je als top toestellen op dit moment de HTC Desire Z en de Samsung Galaxy SII. Deze kan je hier vergelijken. Persoonlijk zou ik voor de Desire Z gaan omdat deze een qwerty toetsenbord heeft wat veel fijner typt dan touch screen en een touchpad om makkelijker dingen te selecteren.

En wat over de Nexus S aangezien deze me erg aanspreekt? Is die ook erg goed?

Geplaatst:
comment_1833739

Het hoeft geen touchscreen te zijn, en de Omnia van me vader die is zo sloom als de pest dus daarom dat ik die afkeurde. :7

Dan ben je denk ik eerder met een goedkope Nokia af. Zelf heb ik de Omnia nooit gebruikt. Maar hardwarematig valt het buiten jouw budget, Het maakt ook een gigantisch verschil welke (custom of factory) rom hij gebruikt.

En wat over de Nexus S aangezien deze me erg aanspreekt? Is die ook erg goed?

Nexus S is een tussenstap tussen de Samsung Galaxy en de Samsung Galaxy SII. Op het feit na dat de Nexus S wat minder sterke hardware heeft dan de Galaxy SII zit er niet veel verschil tussen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.