ik heb een deadmach van hekjes in MTA gemaakt, ben dus naar http://gtamap.delux-host.com/converter/index.php gegaan en heb het "vertaald" naar xObjexts Simple Objects Streamer. daar staan die coördinaten om het in een pawno bestand te zetten, dus heb het onder alles onder public OnGameModeInit() gezet maar dan krijg ik heel veel errors. als ik het met een andere "taal" -om het maar makkelijk te zeggen- op die site "vertaald" dan krijg ik 4 errors, dan verhelp ik die errors, en compile het. zet ik die mode in samp.cfg. wil ik het samp-server.axe bestand openen om te testen flitst het meteen weer weg.
weet iemand hoe je de objecten van MTA goed in je pawno bestand kan zetten??
ik heb een deadmach van hekjes in MTA gemaakt, ben dus naar http://gtamap.delux-host.com/converter/index.php gegaan en heb het "vertaald" naar xObjexts Simple Objects Streamer. daar staan die coördinaten om het in een pawno bestand te zetten, dus heb het onder alles onder public OnGameModeInit() gezet maar dan krijg ik heel veel errors. als ik het met een andere "taal" -om het maar makkelijk te zeggen- op die site "vertaald" dan krijg ik 4 errors, dan verhelp ik die errors, en compile het. zet ik die mode in samp.cfg. wil ik het samp-server.axe bestand openen om te testen flitst het meteen weer weg.
weet iemand hoe je de objecten van MTA goed in je pawno bestand kan zetten??