Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1361861

/*
					Vehilce Spawn Menu
					Door [JD]jordy_nl
*/
#include <a_samp>

#define COLOR_BASIC 0x0066FFAA

//Menu's
new Menu:HoofdMenu;
new Menu:Motors;
new Menu:AutosVrachtwagens;
new Menu:VliegtuigenHelikopters;
new Menu:Booten;
//---

//Spawn Pos
new Float:PosX;
new Float:PosY;
new Float:PosZ;
new Float:Angle;
//---

public OnGameModeInit()
{
print("\n--------------------------------------");
print("Vehilce Spawn Menu - Door [JD]jordy_nl");
print("					Gestart				 ");
print("--------------------------------------\n");
//-------------------------------------------
HoofdMenu = CreateMenu("Menu", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0);
AddMenuItem(HoofdMenu, 0, "Motors");
AddMenuItem(HoofdMenu, 0, "Auto's en vrachtwagens");
AddMenuItem(HoofdMenu, 0, "Vliegtuigen en helikopters");
AddMenuItem(HoofdMenu, 0, "Boten");
AddMenuItem(HoofdMenu, 0, "Sluit Menu");
//-------------------------------------------
Motors = CreateMenu("Menu", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0);
AddMenuItem(Motors, 0, "Nrg-500");
AddMenuItem(Motors, 0, "Quad");
AddMenuItem(Motors, 0, "Fcr-900");
AddMenuItem(Motors, 0, "Sanchez");
AddMenuItem(Motors, 0, "Sluit Menu");
//-------------------------------------------
AutosVrachtwagens = CreateMenu("Menu", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0);
AddMenuItem(AutosVrachtwagens, 0, "Infernus");
AddMenuItem(AutosVrachtwagens, 0, "Turismo");
AddMenuItem(AutosVrachtwagens, 0, "Swat Tank");
AddMenuItem(AutosVrachtwagens, 0, "RoadTrain");
AddMenuItem(AutosVrachtwagens, 0, "Sluit Menu");
//-------------------------------------------
   VliegtuigenHelikopters = CreateMenu("Menu", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0);
AddMenuItem(VliegtuigenHelikopters, 0, "Maverick");
AddMenuItem(VliegtuigenHelikopters, 0, "Dodo");
AddMenuItem(VliegtuigenHelikopters, 0, "Beagle");
AddMenuItem(VliegtuigenHelikopters, 0, "Hydra");
AddMenuItem(VliegtuigenHelikopters, 0, "Sluit Menu");
//-------------------------------------------
Booten = CreateMenu("Menu", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0);
AddMenuItem(Booten, 0, "Jetmax");
AddMenuItem(Booten, 0, "Predator");
AddMenuItem(Booten, 0, "Marguis");
AddMenuItem(Booten, 0, "Tropic");
AddMenuItem(Booten, 0, "Sluit Menu");
//-------------------------------------------
return 1;
}

public OnGameModeExit()
{
print("\n--------------------------------------");
print("Vehilce Spawn Menu - Door [JD]jordy_nl");
print("					Gestopt				 ");
print("--------------------------------------\n");
//-------------------------------------------
DestroyMenu(HoofdMenu);
DestroyMenu(Motors);
DestroyMenu(AutosVrachtwagens);
DestroyMenu(VliegtuigenHelikopters);
//-------------------------------------------
return 1;
}


public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_BASIC,"Om een auto, vliegtuig, boot of wat anders te spawnen, Typ: '/Menu' Registeer jezelf !Gebruik daarvoor /register [wachtwoord] Heb je al een account ? Gebruik /login [wachtwoord].. ");
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/Menu", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowMenuForPlayer(HoofdMenu,playerid);
GameTextForPlayer(playerid,"~w~Menu Geopend",2000,5);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
return 1;
}
return 0;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
//-------------------------------------------
   new Menu:current;
   current = GetPlayerMenu(playerid);
//-------------------------------------------
   if(current == HoofdMenu)
   {
       switch(row)
       {
           case 0:{
           	//Row 1 code
			ShowMenuForPlayer(Motors,playerid);
           }
           case 1:{
			//Row 2 code
			ShowMenuForPlayer(AutosVrachtwagens,playerid);
           }
           case 2:{
			//Row 3 code
			ShowMenuForPlayer(VliegtuigenHelikopters,playerid);
           }
           case 3:{
			//Row 4 code
			ShowMenuForPlayer(Booten,playerid);
           }
           case 4:{
			//Row 5 code
			HideMenuForPlayer(HoofdMenu,playerid);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
       }
   }
//-------------------------------------------
   if(current == Motors)
   {
       switch(row)
       {
           case 0:{
               //Row 1 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(522,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 1:{
			//Row 2 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(471,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 2:{
			//Row 3 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(521,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 3:{
			//Row 4 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(468,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 4:{
			//Row 5 code
			HideMenuForPlayer(Motors,playerid);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
       }
   }
//-------------------------------------------
if(current == AutosVrachtwagens)
   {
       switch(row)
       {
           case 0:{
               //Row 1 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(411,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 1:{
			//Row 2 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(451,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 2:{
			//Row 3 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(601,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 3:{
			//Row 4 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(515,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 4:{
			//Row 5 code
			HideMenuForPlayer(AutosVrachtwagens,playerid);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
       }
   }
//-------------------------------------------
   if(current == VliegtuigenHelikopters)
   {
       switch(row)
       {
           case 0:{
               //Row 1 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(487,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 1:{
			//Row 2 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(593,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 2:{
			//Row 3 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(511,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 3:{
			//Row 4 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(520,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 4:{
			//Row 5 code
			HideMenuForPlayer(VliegtuigenHelikopters,playerid);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
       }
   }
//-------------------------------------------
if(current == Booten)
   {
       switch(row)
       {
           case 0:{
               //Row 1 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(493,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 1:{
			//Row 2 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(430,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 2:{
			//Row 3 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(484,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 3:{
			//Row 4 code
			GetPlayerPos(playerid,PosX,PosY,PosZ);
			GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
			CreateVehicle(454,PosX+2,PosY,PosZ,Angle,-1,-1,0);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
           case 4:{
			//Row 5 code
			HideMenuForPlayer(Booten,playerid);
			TogglePlayerControllable(playerid,1);
           }
       }
   }
//-------------------------------------------
   return 1;
}

public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
return 1;
}

Hoe kan ik ervoor zorgen dat het alleen door Admins kan worden gebruikt ?

Bewerkt: door Pattypat

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1361889
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/Menu", cmdtext, true, 10) == 0)
{
	if(IsPlayerAdmin(playerid))//Dit dus, kijk of de speler een admin is.
	{
		ShowMenuForPlayer(HoofdMenu,playerid);
		GameTextForPlayer(playerid,"~w~Menu Geopend",2000,5);
		TogglePlayerControllable(playerid,0);
		return 1;
	}
return 1;
}
return 0;
}

Bewerkt: door Remi-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.