Jump to content
Geplaatst:
comment_142448

ik heb een object gemaakt in 3ds max 7, heb hem daarin ook getextuurd en die textures gesccaled( volgens wauzie's tut), daar doet alles het ook:

116xi.th.jpg

maar als ik hem dan import in z modeler, en inzoem op het bord, dan mis ik ineens een deel, het lijkt net of de textur naar beneden is geschoven:

105dw.th.jpg

wat kan ik hieraan doen?

Bewerkt: door timotees

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_142907

oke, zo begon ik:

17kg1.th.gif

toen heb ik een stukkie land gemaakt:

22af.th.gif

toen convert to editable poly, met polygon de boventkant geselecteerd:

36up.th.gif

toen material editor geopend met M( geen screenie)

toen MAPS-->difuse collor--> none--> en dan met bitmap me texture geselecteerd

47ay.th.gif

toen assign to selection, en dan op dat blokje met blauw wit,

http://img269.echo.cx/my.php?image=51lx.png,

toen naar uvw map(hij is nog steeds rood)

en box geselecteerd

69pu.th.gif

toen zitten "rommelen" met die bovenste 2 getallen tot ie goed was:

82jq.gif

en dan was dit het resultaat:

http://img272.echo.cx/my.php?image=71ul.png

zo heb ik ook de andere kanten gedaan

toen file export, en weer geimport in z modeler

95cw.th.gif

lol, fun, nou doet ie het wel

EDIT: heb hem opnieuw gedaan, nu doet ie het wel weer gewoon, vaag ding

Bewerkt: door timotees

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.