Geplaatst: 20 mei 200520 jaren comment_142448 ik heb een object gemaakt in 3ds max 7, heb hem daarin ook getextuurd en die textures gesccaled( volgens wauzie's tut), daar doet alles het ook: maar als ik hem dan import in z modeler, en inzoem op het bord, dan mis ik ineens een deel, het lijkt net of de textur naar beneden is geschoven: wat kan ik hieraan doen? Bewerkt: 20 mei 200520 jaren door timotees
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren comment_142453 Dan heb je niet met UWV mapping gewerkt maar met tilling.
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren Auteur comment_142455 neej, ik weet zeker dat ik het gedaan heb met deze: http://img34.echo.cx/my.php?image=121zy.png rode dingetjes heb gedaan
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren comment_142538 Dan zou er niets mis moeten zijn. Zet dit eens af: LINK
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren Auteur comment_142588 heb ik gedaan, hij doet het nog steeds niet goed
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren comment_142686 maak fff wat screens van je "complete weg" die je maakt, dit is een vreemd raadsel.
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren Auteur comment_142876 weg?, het is een restaurtant?, waarvan wil je screens, in 3ds max, z modeler?
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren comment_142886 weg?, het is een restaurtant?, waarvan wil je screens, in 3ds max, z modeler? met "complete weg" bedoelde ik, van begin tot het eind... 10 screens ofzo uit 3ds max om goed te kunnen zien waar JIJ de fout ik gaat.
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren Auteur comment_142907 oke, zo begon ik: toen heb ik een stukkie land gemaakt: toen convert to editable poly, met polygon de boventkant geselecteerd: toen material editor geopend met M( geen screenie) toen MAPS-->difuse collor--> none--> en dan met bitmap me texture geselecteerd toen assign to selection, en dan op dat blokje met blauw wit, http://img269.echo.cx/my.php?image=51lx.png, toen naar uvw map(hij is nog steeds rood) en box geselecteerd toen zitten "rommelen" met die bovenste 2 getallen tot ie goed was: en dan was dit het resultaat: http://img272.echo.cx/my.php?image=71ul.png zo heb ik ook de andere kanten gedaan toen file export, en weer geimport in z modeler lol, fun, nou doet ie het wel EDIT: heb hem opnieuw gedaan, nu doet ie het wel weer gewoon, vaag ding Bewerkt: 21 mei 200520 jaren door timotees
ik heb een object gemaakt in 3ds max 7, heb hem daarin ook getextuurd en die textures gesccaled( volgens wauzie's tut), daar doet alles het ook:
maar als ik hem dan import in z modeler, en inzoem op het bord, dan mis ik ineens een deel, het lijkt net of de textur naar beneden is geschoven:
wat kan ik hieraan doen?
Bewerkt: door timotees