Geplaatst: 22 mei 200916 jaren comment_1362959 wie heeft de demo al gespeeld van dit spel ? en wat vonden jullie ervan ? Ik vind dit echt een van de beste demo's ook vooral omdat je nog genoeg free roam kan doen, en de superrkrachten zijn gewoon fantastisch. kan niet wachten op de volledige game
Geplaatst: 4 juni 200915 jaren Auteur comment_1374782 als je van een spel als infamous houdt, dan is prototype ook wel iets voor je, het is wel iets bloederiger en gruwelijker. maar zoals de gamekings zeiden. 'Haal ze gewoon allebei'
Geplaatst: 4 juni 200915 jaren comment_1374792 Ik denk dat ik MISSCHIEN hem tweedehans koop, als ik mijn killzone 2 verkocht heb. Stanboy96 P.S. Iemand intresse in Killzone 2 (€35) ---> PB Me!!
Geplaatst: 4 juni 200915 jaren comment_1374833 als je van een spel als infamous houdt, dan is prototype ook wel iets voor je, het is wel iets bloederiger en gruwelijker. maar zoals de gamekings zeiden. 'Haal ze gewoon allebei' Ik neem toch inFamous, puur alleen omdat die superkrachten me meer aanspreken.
wie heeft de demo al gespeeld van dit spel ?
en wat vonden jullie ervan ?
Ik vind dit echt een van de beste demo's ook vooral omdat je nog genoeg free roam kan doen, en de superrkrachten zijn gewoon fantastisch. kan niet wachten op de volledige game