Geplaatst: 20 mei 200520 jaren comment_142543 ik heb de turtulerial gelezen en hard geprobeerd maar het lukt me van geen meter kan iemand me helpen om hier een m60 te plaatsen met meteen unlimited kogels ?
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren comment_142636 Gebruik deze code: 032B: $639 = create_weapon_pickup #UZI 3 ammo 90 at 375.781 -1259.416 21.325 Zet die bij een paar regels die er net zo uitzien. (vlak onder de create_thread codes). Verander de variable $639 in een andere zodat die uniek wordt. De code #UZI zorgt ervoor dat je een uzi krijgt. Kies een van deze: N G W #0 Unarmed 1 BrassKnuckle #brassknuckle 2 ScrewDriver #screwdriver 3 GolfClub #golfclub 4 NightStick #nitestick 5 Knife #knifecur 6 BaseballBat #bat 7 Hammer #hammer 8 Cleaver #cleaver 9 Machete #machete 10 Katana #katana 11 Chainsaw #chnsaw 12 2 Grenade #grenade (returns nothing) 13 2 DetonateGrenade #bomb (returns nothing) 14 2 TearGas #teargas (returns nothing) 15 2 Molotov #molotov (Molotov returns 31 if actor burns to death) 16 2 Rocket #missile (not rocketlauncher) 17 3 Colt45 #colt45 18 3 Python #python 19 4 Shotgun #chromegun 20 4 Spas12Shotgun #shotgspa 21 4 StubbyShotgun #buddyshot 22 5 Tec9 #tec9 23 5 Uzi C #uzi 24 5 SilencedIngram #ingramsl 25 5 Mp5 #mp5lng 26 6 m4 #m4 27 6 Ruger #ruger 30 7 RocketLauncher #rocketla (returns nothing) 31 7 FlameThrower #flame 32 7 M60 #M60 33 7 Minigun #minigun 35 7 HeliCannon 28 8 SniperRifle #sniper 29 8 LaserScope #laser 34 9 Detonator 36 9 Camera #camera (returns nothing) Zet achter ammo hoeveel kogels je wilt hebben. En zet de goede coördinaten op zijn plaats (verhoog de z-coördinaat met 0.. Druk dan op F7 om te compilen en begin een NEW game in VC.
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren comment_142647 verbeter me als ik fout ben,maar actors met oneindige kogels krijg altijd als hoeveelheid kogels 9999 en de variabele mag toch hetzelfde zijn als je meerdere wapens wilt? bij mij lukt het wel
Geplaatst: 20 mei 200520 jaren comment_142689 en de variabele mag toch hetzelfde zijn als je meerdere wapens wilt? bij mij lukt het wel Als het het zelfde wapen is wel, ik gebruik meestal voor elk wapen een andere variable.
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren Auteur comment_142846 wat moet je dan openen ?welk bestand ik heb de hele tijd MAIN.Scm :huh: maar das zeker fout
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren comment_142859 lol, die moet je hebben, je kan hem openen met "missionscripter" ofzoiets EDIT: sorry, missionbuilder v1.3 Bewerkt: 21 mei 200520 jaren door timotees
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren Auteur comment_143177 pfffffffff das wel ff zoeke zeg :blink: waar staat dat ongeveer ? :huh: Bewerkt: 21 mei 200520 jaren door Only_Gino
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren comment_143179 pfffffff, nog nooit gehoord van de zoekfunctie in de DDB: KLIK
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren Auteur comment_143195 neej eclipse ik bedoel de regel :blink: EDIT: ik gebruik de zoekmachine van missionbuilder maar met alles wat ik zeg kan hij het niet vinden dan zegt hij telkens match not found :unsure: Bewerkt: 21 mei 200520 jaren door Only_Gino
Geplaatst: 21 mei 200520 jaren comment_143428 Gebruik de opcode als zoekterm. Dan vind je geheid iets.
Geplaatst: 22 mei 200520 jaren comment_143941 Heel Simpel de upcodes zijn de start codes bijvoorbeeld 0213 En voor die code van je wapen moet je gewoon zoeken naar Health of Weapon dan kom je vanzelf bij een rij terecht onder die rij waar het laatste wapen staat voeg je jouw lijn toe met jouw coordinaat en jouw variable aan het begin het is handig om bijvoorbeeld $myweapon te doen ofzo of zoals hier voor werd gezegt.
Geplaatst: 22 mei 200520 jaren Auteur comment_143981 het lukt me egt niet :unsure: ik weet dat ik er geen held in ben ... maar kan iemand het anders doen en dan versturen met msn ? :unsure: alvast bedankt Bewerkt: 23 mei 200520 jaren door Only_Gino
ik heb de turtulerial gelezen en hard geprobeerd maar het lukt me van geen meter
kan iemand me helpen om hier een m60 te plaatsen met meteen unlimited kogels ?