Geplaatst: 22 mei 200916 jaren comment_1363282 Hallo iedereen, hier ben ik weer met een scripting vraag. Is het mogelijk om doormiddel van scm scripten een bepaald model te laten vervangen of verwijderen in GTA San Andreas? Net zoiets als wanneer de Callahan Bridge van GTA III ontploft, eerst is het nog een mooie hele brug en daarna een kapotte. Ik heb deze code al geprobeerd, maar zonder weinig succes: 03B6: replace_model_at -2049.171 250.3193 34.477 radius 20.0 from #HUBHOLE1_SFSE to #HUBHOLE2_SFSE Weet iemand nog een andere mogelijkheid? Grtz RD
Geplaatst: 23 mei 200916 jaren comment_1363501 Je kan het object met SCM plaatsen, en dan het ook weer via SCM verwijderen. Dan moet je het wel aanmelden in objects.dat, en defineren (hoe schrijf je dat ookal weer ) in de main.scm helemaal boven aan bij "objects". Je verhoogt het getal van "DEFINE OBJECTS x" met één, en dan zet je helemaal onder al die objecten jou object. Ik weet trouwens niet of dit een geschikte manier is hiervoor, maar zo zou ik het doen. Misschien is er nog een betere manier.
Geplaatst: 23 mei 200916 jaren comment_1363863 Een model uit SA uit de .ipl's verwijderen gaat niet. Wat wel kan is eerst het model uit de IPL verwijderen, dan het model maken via de Object.Create($VARIABEL, #OBJECT, XCOORD, YCOORD, ZCOORD) en dan weer verwijderen later met Object.Destroy($VARIABEL). @Hierboven: Met jouw manier kun je alleen objects toevoegen/verwijderen, niet al bestaande objects uit IPL verwijderen/veranderen.
Geplaatst: 23 mei 200916 jaren Auteur comment_1363973 Ik heb de manier van Beagle gebruikt maar zit nu met een (groot) probleem. In mijn IPL staat deze code: #5055, newbrug2, 0, -347.577, 128.117, 21.12, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1 #5055, newbrug2, 0, -433.577, 128.117, 21.12, 0, 0, -0.707106, 0.707107, -1 #5056, newbrugcol2, 0, -347.577, 128.117, 21.12, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1 #5056, newbrugcol2, 0, -433.577, 128.117, 21.12, 0, 0, 0.707108, -0.707105, -1 (De ''#'' staan ervoor zodat deze regel wordt overgeslagen, de newbrugcol heb ik gemaakt in verband met een ander probleem.) Nu heb ik in mijn main.scm dit staan: 0107: $91 = create_object #NEWBRUGCOL2 at -347.577 128.117 21.12 0107: $92 = create_object #NEWBRUG2 at -433.577 128.117 21.12 Nu is mijn probleem dat ik exact dezelfde coordinaten heb gebruikt in de main.scm maar mijn model staat ongeveer 3 keer zo hoog als hij zou moeten staan. Ook is de LOD, dus vanaf hoever je het model kunt zien, drastisch achteruit gegaan. Weet iemand misschien een oplossing hoe ik simpelweg mijn LOD behoudt en mijn model goed staat? Alvast bedankt, RD
Hallo iedereen, hier ben ik weer met een scripting vraag.
Is het mogelijk om doormiddel van scm scripten een bepaald model te laten vervangen of verwijderen in GTA San Andreas?
Net zoiets als wanneer de Callahan Bridge van GTA III ontploft, eerst is het nog een mooie hele brug en daarna een kapotte.
Ik heb deze code al geprobeerd, maar zonder weinig succes:
Weet iemand nog een andere mogelijkheid?
Grtz RD