Jump to content
Geplaatst:
comment_1364209

Als je id 1 hebt geen probleem het script zegt je volledige naam maar hoe hoger je id hoe minder hij van je naam laat zien het script geeft geen errors dit zijn de codes die te maken hebben met naam:

new playername[MAX_PLAYER_NAME];

public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{

// SetTimer("timeonserver", 1000, true);

SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_NONE);
ClearAnimations(playerid);
PlayerPlaySound(playerid, 1184, 0.0, 0.0, 0.0);
new string[256];

if(jobdenied[playerid] == job[playerid]) {
if(gTeam[playerid] == police && job[playerid] == 1) {

format(string, sizeof(string), "Welcome to cop: %s", playername[playerid]);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string);
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Welcome ~b~Cop",3000,5);
}

if(gTeam[playerid] == citizen && job[playerid] == 0) {

format(string, sizeof(string), "Welcome to citizen: %s", playername[playerid]);
SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE, string);
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Welcome ~w~Citizen",3000,5);
}

if(gTeam[playerid] == bus && job[playerid] == 2) {

format(string, sizeof(string), "Welcome to bus/tram driver: %s", playername[playerid]);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Welcome ~y~Bus/Tram Driver",3000,5);
}

if(gTeam[playerid] == taxi && job[playerid] == 3) {

format(string, sizeof(string), "Welcome to taxi driver: %s", playername[playerid]);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Welcome ~y~Taxi Driver",3000,5);
}
if(gTeam[playerid] == body && job[playerid] == 4) {

format(string, sizeof(string), "Welcome to bodyguard: %s", playername[playerid]);
SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string);
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Welcome ~p~Bodyguard",3000,5);
}
if(gTeam[playerid] == firefighter && job[playerid] == 5) {

format(string, sizeof(string), "Welcome to firefighter: %s", playername[playerid]);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Welcome ~o~Firefighter",3000,5);
}

	if(gTeam[playerid] == medic && job[playerid] == 6) {

format(string, sizeof(string), "Welcome to medic: %s", playername[playerid]);
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, string);
GameTextForPlayer(playerid, "~w~Welcome ~o~Medic",3000,5);
}

} else {
SetPlayerHealth(playerid, 0);
ForceClassSelection(playerid);
gTeam[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "This skin is not available for you!");
}
return 1;
}

wat is er fout de rest dat te maken heeft met naam heeft hetzelfde probleem.

even een voorbeeld: mijn nickname is GetAlife mijn id is 0 hij zegt GetAlife geen probleem dus, id 1: etAlife, id 2: tAlife enzoverder.

Weet je wat er fout is??

Ik vind het echt niet

(p.s: ik gebruik sandra's account systeem maar heb dat deel in connect gezet voor mijn andere system in mijn game mode.)

EDIT:--> zou het kunnen liggen aan die playerid, ik ga even uittesten

Bewerkt: door megadreams

Featured Replies

No posts to show

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.