Jump to content
Geplaatst:
comment_1364216

Ik heb nu al enkele dagen mijn Acer Aspire 7735ZG, maar GTA 4 draait enkel goed op resolutie 1024x769. ik kan 'm tot de hoogste settings doen, maar dan heeft-ie veel framedrops.

Ik heb patch 3, en al de settings staan op high omdat ik geen zin heb ik lelijke reflecties en schaduwen.

Mijn pc :

Pentium Dual-Core CPU T4200 2.00 Ghz

ATI Radeon HD 4570 Graphics 512 mb

Windows Vista Home Premium

PS Kan je GTA 4 naar een windows modus zetten? (dus een schermpje op het bureaublad)?

• Reacties 36
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1364907
Ok, maak dat scherm kleiner(zodat je je bureaublad ziet), en pak GTAIV.Exe en sleep die naar je bureaublad.

dat is beveiliginscatalogus

Oops scheef gelezen. Maar ik zie geen andere .exe's. Alleen een CFG en CDF en dat zijn geloof ik geen launchers...

ik heb 'm ff laten repareren (:

Geplaatst:
comment_1364958
Ok, maak dat scherm kleiner(zodat je je bureaublad ziet), en pak GTAIV.Exe en sleep die naar je bureaublad.

dat is beveiliginscatalogus

Oops scheef gelezen. Maar ik zie geen andere .exe's. Alleen een CFG en CDF en dat zijn geloof ik geen launchers...

ik heb 'm ff laten repareren (:

Hoe laat je hem gerepareerd worden?

• 4 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1387350
Plaats gewoon in die GTA IV installatiemap een notepad met de code, genaamd 'commandline'.

Toen ik dat probeerde ging het niet :N

We zijn ondertussen al wat verder, en heb een patch geinstalleerd.

Nu speel ik alles high, buiten schaduw. zichtbaarheid 24% en op een na grootste resolutie

toch bedankt voor jullie help :tu:

Geplaatst:
comment_1389615

Nu speel ik alles high, buiten schaduw. zichtbaarheid 24% en op een na grootste resolutie

toch bedankt voor jullie help :tu:

die processor zit toch dik onder de minimum eisen?

een c2d van 1,8 is nodig (desktop) en jij hebt een pentium dc!

erg raar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.