Jump to content
Geplaatst:
comment_1365083

Nou, the title says it all.. Op welke sites ben jij actief?

Voorbeelden:

Netlog, skyrock, hyves, facebook, ... :7

GTAForum, ...forum, ...

Gewoon eens om een idee te krijgen. :puh:

Ikzelf enkel op GTAForum, en ik lees vooral mee op Tweakers. Op een paar trackmania fora was ik ook wel actief.

Overigens heb ik een boel accounts op warez sites, photoshop sites en andere, maar daar ben ik niet actief. :7

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 7.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1371977

GTAforum.n, hyves, en soms youtube, maar bij youtube houd het op bij een reactie geven, heb geen vrienden ofzo op youtube :7

En soms het scooterforum, waar ik kan zien waar ik nou eigenlijk voor aan 't sparen ben :cya:

Geplaatst:
comment_1372070

Ik ben trouw lid van gtaforums.com (met daarbij natuurlijk het aanverwante gtagarage) en gtaforum.nl, natuurlijk ook nog een account op youtube en netlog maar niet zo veel gebruikt.

grtz

Tom

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1478033

Hmm, ik maak niet zo gauw accounts op sites maar vaak ben ik wel heel erg actief op DE sites die me aantrekken.

TDU-Central ( Test Drive Unlimited forum )

GTAForum.nl

Youtube

Hyves

En een of andere COD website. :Y

Geplaatst:
comment_1478073

DeviantArt

Drugsforum :7

Hyves ( alleen voor 1 vrienden hyve om dingen te plannen, de rest doe ik niet aan )

GS/Dumpert

Bewerkt: door Plantebak

Geplaatst:
comment_1478569

Een heleboel.

O.a. Gtaforum.nl (ofcourse :puh: ), Netlog... Nou ja... Echt actief ben ik er ook niet, soms log ik om de 2 weken eens in of zo, maar ik snap niet hoe mensen daar nu uren lang naar foto's kunnen kijken en hoe ze mensen blij maken door reacties op foto's te plaatsen en zo... Nou ja.

Ook nog rsnl.eu, habbers.nl (dacht ik toch :puh:) , Youtube kom ik ook nog wel zowat elke dag op (ik reageer dan nog liever op vids dan op een paar stomme foto's). en nog wat andere sites.

Ik ben eigenlijk op veel sites en forum geregistreerd... Maar actief, dat is een ander verhaal.

Bewerkt: door vice

Geplaatst:
comment_1478576

Netlog

Hyves

Mr Green

Nationaal Computer Forum.nl

Gtaforum.NL

Helpmij.nl

9Lives

*Warezforum, naam wordt niet genoemd.*

Youtube

Rapidshare

MegaUpload

Nog een heel dozijn andere sites, maar die bezocht ik meestal voor een simpele download waarvoor ik me moest registreren..Btw ben ik enkel écht actief op Mr Green, Gtaforum en Netlog.

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.