Geplaatst: 25 mei 200916 jaren comment_1365535 Hallo, Ik had een probleempje wat motoren betreft. Ik ging net naar die auto merchant, en toen kocht ik zo'n hele nelle motor nrg ofzo. Nou 2 minuten later was ie stuk doordat ik gewoon netjes door de stad was gaan rijden. De motor besturing is erg oncontroleerbaar. Weet een van jullie hier iets op? Vegeta-Z
Geplaatst: 25 mei 200916 jaren comment_1365581 de auto pakken Motoren rijden in CTW erg kut inderdaad, de best bestuurbare vind ik de angel, maar die is weer sloom
Geplaatst: 25 mei 200916 jaren comment_1365607 Motors zijn vet zwak, ze zijn alleen goed om op flatgebouwen te stunten.
Geplaatst: 26 mei 200916 jaren comment_1366455 Motors zijn vet zwak, ze zijn alleen goed om op flatgebouwen te stunten. Kan dat dan ?? (A)
Geplaatst: 26 mei 200916 jaren comment_1366475 Motors zijn vet zwak, ze zijn alleen goed om op flatgebouwen te stunten. Kan dat dan ?? (A) Jazeker kan dat. In deze tutorial staat een beschrijving hoe het moet.
Geplaatst: 2 juni 200915 jaren comment_1373242 Hallo,Ik had een probleempje wat motoren betreft. Ik ging net naar die auto merchant, en toen kocht ik zo'n hele nelle motor nrg ofzo. Nou 2 minuten later was ie stuk doordat ik gewoon netjes door de stad was gaan rijden. De motor besturing is erg oncontroleerbaar. Weet een van jullie hier iets op? Vegeta-Z Ik zou proberen om in schokjes te rijden dus gas geven even wachten nog is gas geven enz. Zo bots je minder snel.
Hallo,
Ik had een probleempje wat motoren betreft.
Ik ging net naar die auto merchant, en toen kocht ik zo'n hele nelle motor nrg ofzo.
Nou 2 minuten later was ie stuk doordat ik gewoon netjes door de stad was gaan rijden.
De motor besturing is erg oncontroleerbaar.
Weet een van jullie hier iets op?
Vegeta-Z