Geplaatst: 25 mei 200916 jaren comment_1365806 hallo net pimp my car geinstalleerd maar als ik in het spel het menu open zie in de zwarte balkjes zonder tekst bijvoorbeeld er staat geen tuning neon ect. ik denk dat het aan de gxthook folder of de cleo tekst folder me cleo tekst folder heet CLEO_TEXT me gxthook folder gewoon gxthook weet iemand hoe ik dit kan oplossen alvast bedankt rickie505(reageer pls dit is echt heeel irritant :S) Bewerkt: 25 mei 200916 jaren door rickie505
Geplaatst: 25 mei 200916 jaren comment_1365973 Je moet de GXTHook.cleo ín de map CLEO zetten, het moet niet in een andere map staan Bewerkt: 25 mei 200916 jaren door Beagle
Geplaatst: 25 mei 200916 jaren Auteur comment_1366086 Je moet de GXTHook.cleo ín de map CLEO zetten, het moet niet in een andere map staan thx hij werkt nu (domme fout eigelijk )
Geplaatst: 20 juli 201113 jaren comment_1862889 hallo ik heb ook pimp my car finale gedownload. als ik pimp my car in het spel met toets nummer 5 open en dan naar neon ga en op een neon kleur klik als ik het onder me auto wil zetten dan komt er een doos voor in plaats van een neon tube kan iemand mij helpen wat ik moet dan als ik een neon tube onder me auto wil zetten in plaat van een doosjes. helppppppppp
Geplaatst: 21 augustus 201113 jaren comment_1873522 plz kan iemand mij helpen ben al een maand bezig met deeze mod en ik wil hem heel graag als iemand mij helpt al vast bedankt
Geplaatst: 24 augustus 201113 jaren comment_1874317 plz kan iemand mij helpen ben al een maand bezig met deeze mod en ik wil hem heel graag als iemand mij helpt al vast bedankt Je moet de drugs files vervangen met die in het rar bestand!
hallo
net pimp my car geinstalleerd
maar als ik in het spel het menu open zie in de zwarte balkjes zonder tekst bijvoorbeeld er staat geen tuning neon ect.
ik denk dat het aan de gxthook folder of de cleo tekst folder
me cleo tekst folder heet CLEO_TEXT
me gxthook folder gewoon gxthook
weet iemand hoe ik dit kan oplossen
alvast bedankt rickie505(reageer pls dit is echt heeel irritant :S)
Bewerkt: door rickie505