Jump to content
Geplaatst:
comment_1367185

Op het nieuws forum is er bekend gemaakt waar het over gaat hier kun je erover dicussieren

wat verwachten jullie van de game wat zouden jullie erin willen etc

een klein feitje wat je denk ik wel terug ziet in de missie Three Leaf Clover is dat luiz daar op de grond ligt naast iemand die een van de overvallers neerschiet,

je zal luiz zeker terug zien wanneer hij de diamantdeal met niko en johhny en een joodse diamantdealer verpest Museum Piece

update: 27-05-09 23:06

de Gta: The Ballad of Gay Tony site is nu ook online staat nog niet zoveel op alleen een plaatje

update: 28-05-09 17:00

Zojuist de mail van rockstargames gelezen

als de nieuwe downloadable content uitkomt kan je The Lost And Damned & The Ballad of Bad Tony in 1 cd kopen in de winkel voor op de xbox het mooiste hiervan voor de mensen die geen gta IV hebben je hebt geen gta IV nodig voor deze twee uitbreidingen op cd

als ze ze koopt via xbox live dan heb je nog wel Gta IV nodig hou daar rekening mee!

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City delivers two games on one disc - the all-new episode The Ballad of Gay Tony and the first episode, The Lost and Damned - together on disc for the first time - for Xbox 360 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Topictitel aangepast

• Reacties 304
  • Bezichtigingen 22k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1475185
Check de trailer

Op ongeveer 1:07 zie je Nico staan komt hij dan toch terug in de game:O

ik heb die trailer al gedownload op xbox live wel vet en ik had Niko nog niet eens zien staan

Geplaatst:
comment_1475362

Niko Bellic viel mij van de eerste keer op in die trailer.

Die scene is waarschijnlijk uit een ander perspectief gefilmd (de scene van de trade off tussen de diamanten en Gracie)

Vergeet niet dat Luis Lopez zijn verhaal ook gelijk loopt met dat van Niko Bellic en Johnny Klebitz. Vele mensen vergeten dat alle dlc's met elkaar verband houden. Je zal zeker en vast die trade meemaken, je zal in de bank staan en miss valselijk beschuldigd worden van het overvallen ervan, je zal ook die diamanten proberen pikken in het museum.

Ik hoop gewoon dat ze met de laatste dlc echt alle nieuwe content over alle gta's delen zoals bij de muziek van TLAD al gebeurd is want deze is in de originele versie ook te horen.

Geplaatst:
comment_1475789
Niko Bellic viel mij van de eerste keer op in die trailer.

Die scene is waarschijnlijk uit een ander perspectief gefilmd (de scene van de trade off tussen de diamanten en Gracie)

Vergeet niet dat Luis Lopez zijn verhaal ook gelijk loopt met dat van Niko Bellic en Johnny Klebitz. Vele mensen vergeten dat alle dlc's met elkaar verband houden. Je zal zeker en vast die trade meemaken, je zal in de bank staan en miss valselijk beschuldigd worden van het overvallen ervan, je zal ook die diamanten proberen pikken in het museum.

Ik hoop gewoon dat ze met de laatste dlc echt alle nieuwe content over alle gta's delen zoals bij de muziek van TLAD al gebeurd is want deze is in de originele versie ook te horen.

ik weet zeker dat zal gebeuren

ik bedoel ze halen ook niety alle oude autos eruit en aleen maar nieuwe erin :7

greets :cya:

Geplaatst:
comment_1476303

Ik zie ook Bulgarin 2 keer verschijnen in de Trailer! Waarop hij schreeuwt: WELCOME TO THE PARTY! Ik heb een theorie achter de Diamond's Are a Girl's Best Friend missie. Bulgarin maakte een deal met de Ancelotti familie om na de deal mogen te proberen om Niko van kant te maken. Door deze deal werd het een nauwere samenwerking en kreeg Luis van waarschijnlijk Gay Tony de opdracht om wat werk te doen voor Bulgarin.

Geplaatst:
comment_1480048

ja die buffalo is ruig :ch:

en echt cool die infernus die met de deuren omhooggaat

ik zag ook in de trailer 2 dat luis met tony en gracie ancelotti in de auto hard botsen volgens mij is dit na

de missie diamonds are a girls best friend ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.