Jump to content
Geplaatst:
comment_1367185

Op het nieuws forum is er bekend gemaakt waar het over gaat hier kun je erover dicussieren

wat verwachten jullie van de game wat zouden jullie erin willen etc

een klein feitje wat je denk ik wel terug ziet in de missie Three Leaf Clover is dat luiz daar op de grond ligt naast iemand die een van de overvallers neerschiet,

je zal luiz zeker terug zien wanneer hij de diamantdeal met niko en johhny en een joodse diamantdealer verpest Museum Piece

update: 27-05-09 23:06

de Gta: The Ballad of Gay Tony site is nu ook online staat nog niet zoveel op alleen een plaatje

update: 28-05-09 17:00

Zojuist de mail van rockstargames gelezen

als de nieuwe downloadable content uitkomt kan je The Lost And Damned & The Ballad of Bad Tony in 1 cd kopen in de winkel voor op de xbox het mooiste hiervan voor de mensen die geen gta IV hebben je hebt geen gta IV nodig voor deze twee uitbreidingen op cd

als ze ze koopt via xbox live dan heb je nog wel Gta IV nodig hou daar rekening mee!

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City delivers two games on one disc - the all-new episode The Ballad of Gay Tony and the first episode, The Lost and Damned - together on disc for the first time - for Xbox 360 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Topictitel aangepast

• Reacties 304
  • Bezichtigingen 22k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1493633
Ik herkende 2 nieuwe Cars een Rolls Royce en een Ford Gt40 :puh:

Klopt, er is trouwens nog eentje, maar dan gebaseerd op de Drophead( :? ).

Waarschijnlijk bedoelt MrIndependent die Rolls Royce Phantom Drophead spin off uit de trailer. Volgens mij heb ik nog een derde nieuwe auto gezien, die iets weg heeft van de Duke maar dan anders.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_1493652
Ik herkende 2 nieuwe Cars een Rolls Royce en een Ford Gt40 :puh:

Klopt, er is trouwens nog eentje, maar dan gebaseerd op de Drophead( :? ).

Waarschijnlijk bedoelt MrIndependent die Rolls Royce Phantom Drophead spin off uit de trailer. Volgens mij heb ik nog een derde nieuwe auto gezien, die iets weg heeft van de Duke maar dan anders.

Ja klopt idd. Maar ik vind het meer een Intruder/Cognoscenti combi.

Geplaatst:
comment_1494893

ik denk dat je in deze episode van gta IV ook een nieuwe GSM krijgt

dat denk ik omdat er een nieuwe reclame erbij komt

592.jpg

hier heb je de advertentie van niko's huidige gsm

137325.jpg

hier een screenshot van the ballad of gay tony met een andere telefoon(bovenste reclamebord)

Geplaatst:
comment_1494975

Op een ander vrijgegeven screenshot staat een plaatje van Luis met een NORMALE Uzi. IK denk dat die vergulde Uzi van Yusuf himself is en blijft ;). Of dat je hem als beloning krijgt voor zijn laatste missie.

Geplaatst:
comment_1498466

Ik dacht net even aan iets.

Er zijn 2 soorten Rolls-Royces in The Ballad of Gay Tony;

- de Rolls-Royce Phantom

- de Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe

Dat verklaart de naam Super Diamond Drop (afgeleid van DROPhead Coupe)

Dus ik denk dat de normale Rolls-Royce Phantom in het spel ''Super Diamond'' heet .. en de cabrioversie ''Super Diamond Drop'' heet .. zou logisch zijn :)

Verder enorm gaaf dat de Bullet weer terug komt! Love that car! (Ford GT)

En ik kan niet wachten om met m'n APC Tank iedereen omver te beuken, met m'n Buzzard helicopter alles op te blazen, en met de Bullet of F620 nieuwe snelheidsrecords te verbreken, this game is gonna be awesome :)!

(En btw, ik ben erg lang niet op dit forum geweest (ben er ook nooit echt actief geweest eigenlijk) maar ik wil graag mijn youtube account (www.youtube.com/GTAvideosNL) in m'n signature zetten .. waar kan ik mijn signature aanpassen? danku).

Bewerkt: door Spel

Geplaatst:
comment_1498495

veel mensen gingen me uitlachen toen ik zei dat er een nieuwe scooter kwam.

dus ik heb even mijn bewijs gemaakt...

807_nieuwe_scooter_TBoGT_D.jpgfaggio.jpg

Kijk,ik zie namelijk toch echt verschil

dus ik zal die pm'etjes maar niet serieus nemen :duh:

greets :cya:

Bewerkt: door jobator

Geplaatst:
comment_1498498
veel mensen gingen me uitlachen toen ik zei dat er een nieuwe scooter kwam.

dus ik heb even mijn bewijs gemaakt...

*Plaatjes*

dus ik zal die pm'etjes maar niet serieus nemen :duh:

greets :cya:

Eigenlijk had ik liever de IV-uitvoering, maar waarschijnlijk heeft de Faggio nu 2 versie's zoals de NRG heeft :) ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.