Jump to content
Geplaatst:
comment_1367185

Op het nieuws forum is er bekend gemaakt waar het over gaat hier kun je erover dicussieren

wat verwachten jullie van de game wat zouden jullie erin willen etc

een klein feitje wat je denk ik wel terug ziet in de missie Three Leaf Clover is dat luiz daar op de grond ligt naast iemand die een van de overvallers neerschiet,

je zal luiz zeker terug zien wanneer hij de diamantdeal met niko en johhny en een joodse diamantdealer verpest Museum Piece

update: 27-05-09 23:06

de Gta: The Ballad of Gay Tony site is nu ook online staat nog niet zoveel op alleen een plaatje

update: 28-05-09 17:00

Zojuist de mail van rockstargames gelezen

als de nieuwe downloadable content uitkomt kan je The Lost And Damned & The Ballad of Bad Tony in 1 cd kopen in de winkel voor op de xbox het mooiste hiervan voor de mensen die geen gta IV hebben je hebt geen gta IV nodig voor deze twee uitbreidingen op cd

als ze ze koopt via xbox live dan heb je nog wel Gta IV nodig hou daar rekening mee!

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City delivers two games on one disc - the all-new episode The Ballad of Gay Tony and the first episode, The Lost and Damned - together on disc for the first time - for Xbox 360 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Topictitel aangepast

• Reacties 304
  • Bezichtigingen 22k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1508947

zoals alle 360ers wel zullen weten is er de dag voor de release van TLaD een patch geweest,deze hield niet zoveel in,het enige namelijk was onder anderen de gebouwen aanpassen...Namelijk,zaten voor die laatste patch toen,de clubhuizen er niet in,en nog een aantal interieurs waren aangepast,ik had het toen ergens gelezen,ik zal de bron zometeen nog eens opzoeken.Wat ik ook niet zeker weet is of de ps3'ers die patch ook hadden gekregen,want bij hun kan je de clubhuizen alsnog niet vinden volgensmij...

Geplaatst:
comment_1508952

De clubhuizen van zowel de Angels of Death als van The Lost MC staan ook gewoon in de map van IV op de PS3- em PC versie.

Het enige verschil zijn de textures aan de buitenkant. Vergelijk de gebouwen maar eens in je IV savegame aan de buitenkant, met de buitenkant in je TLAD savegame. ;)

Geplaatst:
comment_1508967

Dat zijn die van GTA IV -Haakon- :) .

Ik moet trouwens mijn zinnen herzien, er komen 3 nieuwe Benefactors :) .

Limo-versie, Serrano en nog een station, lijkend op de (Sindacco) Argento.

Trouwens lijkt de auto die tegen de Hotdogkraampje word gereden een Rolls Royce Phantom,

dus mogelijk een Stafford (SA) :) .

Bewerkt: door Hearv94

Geplaatst:
comment_1509262
zoals alle 360ers wel zullen weten is er de dag voor de release van TLaD een patch geweest,deze hield niet zoveel in,het enige namelijk was onder anderen de gebouwen aanpassen...Namelijk,zaten voor die laatste patch toen,de clubhuizen er niet in,en nog een aantal interieurs waren aangepast,ik had het toen ergens gelezen,ik zal de bron zometeen nog eens opzoeken.Wat ik ook niet zeker weet is of de ps3'ers die patch ook hadden gekregen,want bij hun kan je de clubhuizen alsnog niet vinden volgensmij...

Sorry, als ik dit niet begrijp maar als je dus het spel op de dag dat het uit komt koopt zitten er sommige dingen nog niet in?

Geplaatst:
comment_1509339
Op de dag van de release zit alles gewoon in de game. Je hoeft hem alleen te kopen via Marketplace/winkel opstarten en spelen maar! ^_^

Ah oke, dankje voor de info! ik kan alvast niet wachten tot hij uit is, en op multyplayer met vele van een gebouw afspringen! en dan parachutes open ^_^

Geplaatst:
comment_1509705
In TBoGT word het hoogte limiet aangepast. Hiermee kun je hoger komen met helikopters om nog spectaculairdere sprongen te maken.

Bron: Official Xbox Magazine.

Handig maar het klinkt nogal overbodig, alhoewel er da mooie formatiesprongen kunnen gemaakt worden :7 .

Geplaatst:
comment_1509862
In TBoGT word het hoogte limiet aangepast. Hiermee kun je hoger komen met helikopters om nog spectaculairdere sprongen te maken.

Bron: Official Xbox Magazine.

Handig maar het klinkt nogal overbodig, alhoewel er da mooie formatiesprongen kunnen gemaakt worden :7 .

Ik ben er blij mee, aangezien ik me eraan stoor dat ik bijv. nooit op het punt van de Rotterdam Tower kan komen.

Geplaatst:
comment_1511563

Ik wil het toch nog even voor de zekerheid vragen.

Ik wil het TLAD 1600MS points kopen. Volgens de site zijn het gewoon alleen de punten. Klopt dit, of is het een code om de Content te activeren?

Geplaatst:
comment_1511599

Trouwens lijkt de auto die tegen de Hotdogkraampje word gereden een Rolls Royce Phantom,

Nee, waarschijnlijk wordt die Phantom een Super Diamond. En de Drophead versie gaat respectievelijk Super Diamond Drophead heten. ;)

Trouwens @Jacky-2007:

tampa.jpg

Dat is dus de Tampa die wel in de intro cutscene van TLAD zat (en gewoon in de bestanden), maar waar je niet mee kon rijden.

Geplaatst:
comment_1511616

Nee, waarschijnlijk wordt die Phantom een Super Diamond. En de Drophead versie gaat respectievelijk Super Diamond Drophead heten. ;)

Trouwens @Jacky-2007:

*Tampa*

Dat is dus de Tampa die wel in de intro cutscene van TLAD zat (en gewoon in de bestanden), maar waar je niet mee kon rijden.

Maar er kan nog getwijfeld worden tussen de 2 Stafford-achtige (de Phanotms) :7 .

Dt van die Tampa had ik trouwens al een paar posts geleden gezegt :7 .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.