Jump to content
Geplaatst:
comment_1367185

Op het nieuws forum is er bekend gemaakt waar het over gaat hier kun je erover dicussieren

wat verwachten jullie van de game wat zouden jullie erin willen etc

een klein feitje wat je denk ik wel terug ziet in de missie Three Leaf Clover is dat luiz daar op de grond ligt naast iemand die een van de overvallers neerschiet,

je zal luiz zeker terug zien wanneer hij de diamantdeal met niko en johhny en een joodse diamantdealer verpest Museum Piece

update: 27-05-09 23:06

de Gta: The Ballad of Gay Tony site is nu ook online staat nog niet zoveel op alleen een plaatje

update: 28-05-09 17:00

Zojuist de mail van rockstargames gelezen

als de nieuwe downloadable content uitkomt kan je The Lost And Damned & The Ballad of Bad Tony in 1 cd kopen in de winkel voor op de xbox het mooiste hiervan voor de mensen die geen gta IV hebben je hebt geen gta IV nodig voor deze twee uitbreidingen op cd

als ze ze koopt via xbox live dan heb je nog wel Gta IV nodig hou daar rekening mee!

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City delivers two games on one disc - the all-new episode The Ballad of Gay Tony and the first episode, The Lost and Damned - together on disc for the first time - for Xbox 360 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Topictitel aangepast

• Reacties 304
  • Bezichtigingen 22k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1520067

De Skycrane S-64 uit de trailers zal de Skyhook noemen, wat een domme naam :ch: .

Ook zullen er 2 nieuwe motors in zitten, maar hier is geen zekerheid van of ze alleen in Multyplayer te vinden zijn.

Vader en Akuma

Geplaatst:
comment_1520242

ik had ergens gehoord dat het om 8am GMT te downloaden is maar weet niet wat dat in Nederlandse tijd is. Ik denk dat het rond 9 uur s'ochtends te downloaden is in Nederland

Bewerkt: door ididdie

Geplaatst:
comment_1520310

ik had ergens gehoord dat het om 8am GMT te downloaden is maar weet niet wat dat in Nederlandse tijd is. Ik denk dat het rond 9 uur s'ochtends te downloaden is in Nederland

0800am nl tijd iig niet, ff om 0900u kijken. Nu staat er nog niets op xbox marketplace

Geplaatst:
comment_1520330

0800am nl tijd iig niet, ff om 0900u kijken. Nu staat er nog niets op xbox marketplace

het staat er nu op browse ff naar gta 4 en dan all downloads want TBOGT staat nog niet bj new arrivals

Geplaatst:
comment_1520334

het staat er nu op browse ff naar gta 4 en dan all downloads want TBOGT staat nog niet bj new arrivals

Ik zie hem niet staan...vaag, wel veel trailers ed

Geplaatst:
comment_1520340

dat is wel vreemd hij staat helemaal onderaan als je all downloads heb gekeken. bij mij is hij nu op 63%

Bewerkt: door ididdie

Geplaatst:
comment_1520343

heb je dit keer ook van die speciale kaarten voor TBOGT, net zoals de TLAD?

waar precies 1600 points op staan? :D

want ik wil geen extra points kopen, omdat ik daar niks mee doe :$

Geplaatst:
comment_1520350

dat is wel vreemd hij staat helemaal onderaan als je all downloads heb gekeken. bij mij is hij nu op 63%

Snap er geen zak van :) Ik heb 23 opties die ik kan downloaden, maar staat er niet bij.

Geplaatst:
comment_1520367

Ik heb het spel vanmiddag binnen in huis denk ik.

Ik heb De Episodes From Liberty City gekocht.

Maar zijn er cheatcodes?

Ik heb al wel een site maar daar staat niet bij wat voor cheat alleen de code wat je inmoettoetsen.

Kan iemand me een link geven van allegegevens van de cheats?

Alvast heel erg bedankt :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.