Jump to content
Geplaatst:
comment_1367185

Op het nieuws forum is er bekend gemaakt waar het over gaat hier kun je erover dicussieren

wat verwachten jullie van de game wat zouden jullie erin willen etc

een klein feitje wat je denk ik wel terug ziet in de missie Three Leaf Clover is dat luiz daar op de grond ligt naast iemand die een van de overvallers neerschiet,

je zal luiz zeker terug zien wanneer hij de diamantdeal met niko en johhny en een joodse diamantdealer verpest Museum Piece

update: 27-05-09 23:06

de Gta: The Ballad of Gay Tony site is nu ook online staat nog niet zoveel op alleen een plaatje

update: 28-05-09 17:00

Zojuist de mail van rockstargames gelezen

als de nieuwe downloadable content uitkomt kan je The Lost And Damned & The Ballad of Bad Tony in 1 cd kopen in de winkel voor op de xbox het mooiste hiervan voor de mensen die geen gta IV hebben je hebt geen gta IV nodig voor deze twee uitbreidingen op cd

als ze ze koopt via xbox live dan heb je nog wel Gta IV nodig hou daar rekening mee!

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City delivers two games on one disc - the all-new episode The Ballad of Gay Tony and the first episode, The Lost and Damned - together on disc for the first time - for Xbox 360 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Topictitel aangepast

• Reacties 304
  • Bezichtigingen 22.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1398045
Zijn er al filmpjes etc. verschenen van de uitbreiding? Of aankondiging van een evt. trailer of dergelijk? ^_^

Niet dat ik weet, waarschijnlijk komt dat ergens in november. ik hoop dat R* nadat het contract afgelopen is ook heel veel Episodes voor PC of PS3 maakt ;)

Geplaatst:
comment_1398050
Zijn er al filmpjes etc. verschenen van de uitbreiding? Of aankondiging van een evt. trailer of dergelijk? ^_^

Niet dat ik weet, waarschijnlijk komt dat ergens in november. ik hoop dat R* nadat het contract afgelopen is ook heel veel Episodes voor PC of PS3 maakt ;)

Ik denk het niet, ik denk dat R* het na het contract ook niet de DLC voor andere platformen laat verschijnen.

En de Trailers verschijnen volgens mij altijd paar maand van te voren :).

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1408318

Weet iemand toevallig of je in deze DLC ook mensen moet vermoorden drugs leveren en andere gangster praktijken moet meedoen. Of word dit z'n slappe game met een GTA naam ervoor. Want mij lijkt het dan een stuk minder aantrekkelijk.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1423541

Ik ben er zeker van dat beide DLC's op de PS3 zullen komen, misschien dan wel niet tegelijk maar ze komen er zeker!

Rockstar heeft denk ik gewacht op het moment dat de 2e DLC kwam, om het vervolgens op één DVD uit te brengen, om die dan ook nog eens op de PS3 uit te brengen.

En exclusief, daar geloof ik niet eens meer in bij R*

Geplaatst:
comment_1423543
Ik ben er zeker van dat beide DLC's op de PS3 zullen komen, misschien dan wel niet tegelijk maar ze komen er zeker!

Rockstar heeft denk ik gewacht op het moment dat de 2e DLC kwam, om het vervolgens op één DVD uit te brengen, om die dan ook nog eens op de PS3 uit te brengen.

En exclusief, daar geloof ik niet eens meer in bij R*

Dat is een mening en die kan kloppen maar dan zal voor de PS3 en mogelijk

voor de PC de 2 uitbreidingen wel samen worden verkocht.

Geplaatst:
comment_1423573

Microsoft is niet zo slim met haar contracten van de DLC's, want als ze het op een DVD uitbrengen is het geen DLC!

@Stannie Ik denk dat het een goede DLC wordt, wat verwacht je anders van een GTA of DLC daarvan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.