Jump to content
Geplaatst:
comment_1367185

Op het nieuws forum is er bekend gemaakt waar het over gaat hier kun je erover dicussieren

wat verwachten jullie van de game wat zouden jullie erin willen etc

een klein feitje wat je denk ik wel terug ziet in de missie Three Leaf Clover is dat luiz daar op de grond ligt naast iemand die een van de overvallers neerschiet,

je zal luiz zeker terug zien wanneer hij de diamantdeal met niko en johhny en een joodse diamantdealer verpest Museum Piece

update: 27-05-09 23:06

de Gta: The Ballad of Gay Tony site is nu ook online staat nog niet zoveel op alleen een plaatje

update: 28-05-09 17:00

Zojuist de mail van rockstargames gelezen

als de nieuwe downloadable content uitkomt kan je The Lost And Damned & The Ballad of Bad Tony in 1 cd kopen in de winkel voor op de xbox het mooiste hiervan voor de mensen die geen gta IV hebben je hebt geen gta IV nodig voor deze twee uitbreidingen op cd

als ze ze koopt via xbox live dan heb je nog wel Gta IV nodig hou daar rekening mee!

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City delivers two games on one disc - the all-new episode The Ballad of Gay Tony and the first episode, The Lost and Damned - together on disc for the first time - for Xbox 360 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Topictitel aangepast

• Reacties 304
  • Bezichtigingen 22.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1423894
Ik denk dan wel inderdaad dat het eerst voor de Xbox 360 komt, en pas later voor de PS3 & PC tegelijk. :)

ik denk het niet...de ps3 heeft ook nog steeds niet tlad en de 360 is al bijna toe aan de tweede expansion

Geplaatst:
comment_1425057

Gister stond er een plaatje van Gracie Ancelotti op de site! Die is nu echter weer weg :?

Wat denken jullie dat haar rol in het spel wordt? En zou Giovanni Ancelotti nu ook eindelijk een echte rol spelen in het spel en dat je nu misschien tegen de Gravelli's moet vechten :Y ?

Bewerkt: door DeaQoN

Geplaatst:
comment_1425547

De Ancelotti's en de Gambetti's zitten samen in The Commission. Een organisatie van Liberty City's 5 machtigste maffiafamilies. Ze zijn bondgenoten dus ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Ik denk wel dat je van de Ancelotti's missies gaat krijgen :).

Geplaatst:
comment_1426463
Gister stond er een plaatje van Gracie Ancelotti op de site! Die is nu echter weer weg :?

Wat denken jullie dat haar rol in het spel wordt? En zou Giovanni Ancelotti nu ook eindelijk een echte rol spelen in het spel en dat je nu misschien tegen de Gravelli's moet vechten :Y ?

Gracie Ancelotti komt vaak in de nachtclubs van Gay Tony, net als Luis, die de lijfwacht van Gay Tony is en daar dus ook vaak te vinden is. En bij de ruil van Gracie is Luis er ook (en Bulgarin, die je waarschijnlijk zelf zal killen).

Bewerkt: door Dvt

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1432697

het lijkt mij wel vet als ook de wapens van The Lost And damned erin komen en dat er ook nog een keer een patch komt met de Wapens & autos van the Lost And Damned & eventueel nieuwe wapens & autos van The Ballad Of Gay Tony

en dat The lost and damned een patch krijgt met de nieuwe wapens en autos van TBOGT

zo klopt alles weer een beetje lolz :dans:

Geplaatst:
comment_1432713

Ik vindt dat XBOX360 eigenaren ook gewoon het recht hebben om eerder de DLC's te kunnen spelen, wij moeten betalen voor de contents, en voor het internet over hoe we het downloaden, bij jullie is alles gratis PS3 owners..

P'z

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1432719
Ik vindt dat XBOX360 eigenaren ook gewoon het recht hebben om eerder de DLC's te kunnen spelen, wij moeten betalen voor de contents, en voor het internet over hoe we het downloaden, bij jullie is alles gratis PS3 owners..

P'z

waar de hell haal jij dat vandaan waar de xbox gebruikers Qua content voor meoten betalen moeten wij netzoveel ongeveer voor betalen ik weet niet hoe de verhouding tussen de microsoft points & ps3 geld is maar wij moeten ook gewoon betalen

wij hebben alleen geen betaald netwerk en wij betalen geen €60 per jaar voor playstation network wij betalen €0,- per jaar dat is het enige verschil en alleen xbox krijgt deze content dus ze spelen hem zowiso eerder en als enigste hehe :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.