Geplaatst: 27 mei 200915 jaren comment_1367814 Hallo, Ik heb zo juist GF gedownload, Maar ik wil de huizen verplaatsen bijv een huis uit LS naar SF ( vb) Hoe doe ik dit? En hoe zorg ik er dan dus ook voor dat mensen het in SF kunnen kopen ( even als voorbeeld) Ook nog een vraag, hoe kan ik het house car systeem deleten? of die auto's mee verplaatsen? Alvast bedankt, Qum
Geplaatst: 27 mei 200915 jaren comment_1367937 Volgens mij zitten de huizen van GodFather in een bestand genaamd houses.cfg. Dit vind je terug ergens in de map scriptfiles. Hierin staan (waarschijnlijk) de coördinaten voor de pickups, het interior, etc.
Geplaatst: 28 mei 200915 jaren Auteur comment_1368163 Oke, en als ik het goed heb is een pickup de plek waar je daar van uit in het huis kan ( het ! icoontjes meestal voor 't huis) en het interior is waar je in komt bijv ammu store ( even makkelijke gepakt) Heb ik dan ook de mogelijkheid om het interior te zien (ergens) zodat ik kan zien van dat is dat interior dus past het beste bij dat huis. Alvast erg bedankt ookal zou je deze vraag niet beatwoorden. Qum
Geplaatst: 29 mei 200915 jaren comment_1369570 Op de samp wiki vind je alle informatie over de verschillende interiors, zoals coordinaten, id's, enz. >>klikkie<< Ook staat er een script op het SA:MP forum waarmee je alle interiors ingame kunt bekijken, heb ik zelf alleen nooit geprobeerd, maar dat zal vast wel lukken. >>klik<<
Hallo,
Ik heb zo juist GF gedownload,
Maar ik wil de huizen verplaatsen bijv een huis uit LS naar SF ( vb)
Hoe doe ik dit?
En hoe zorg ik er dan dus ook voor dat mensen het in SF kunnen kopen ( even als voorbeeld)
Ook nog een vraag, hoe kan ik het house car systeem deleten? of die auto's mee verplaatsen?
Alvast bedankt,
Qum