Geplaatst: 27 mei 200916 jaren comment_1368085 Ik was toch wel nieuwsgierig naar de mening van anderen op het forum, over deze man: Rémi Gaillard. Inderdaad, hij heeft dezelfde voornaam als mij, op het streepje boven de é na dan, maar daar wil ik het niet over hebben. Rémi Gaillard, is nu 33 jaar, vol energy. Hij haalt de gekste stunts uit in Frankrijk. Hier wat voorbeelden: En nog veel meer van deze filmpjes. Wat is jullie mening over deze stunts van deze Rémi Gaillard? Ik vind hem echt hilarisch, die man is nergens bang voor
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1369933 Hij is vaak wel hilarisch Alleen het is wel gemeen als je bijv in het water word geduwd Die met die slak is ook wel lachen
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370573 Hij is vaak wel hilarisch Alleen het is wel gemeen als je bijv in het water word geduwd Die met die slak is ook wel lachen Dat vind ik juist leuk aan hem. Zeker voor die golfers, aangezien de manier waarop ze meestal al reageren. (Slaan met hun golfstick). Ik vind die acties ook geniaal dat ie een lift heeft omgebouwd. xD
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370608 Hij is vaak wel hilarisch Alleen het is wel gemeen als je bijv in het water word geduwd Die met die slak is ook wel lachen Dat vind ik juist leuk aan hem. Zeker voor die golfers, aangezien de manier waarop ze meestal al reageren. (Slaan met hun golfstick). Ik vind die acties ook geniaal dat ie een lift heeft omgebouwd. xD Ja, die met die pacman filmpje, die krijgt hem bruut voor ze been geslagen XD Of met die golfer die in het water gestampt word, hilarisch
Geplaatst: 31 mei 200915 jaren comment_1371598 die heeft f*cking veel lef, om zomaar weg te rijden van de politie
Geplaatst: 31 mei 200915 jaren comment_1371619 Iemand opgevallen dat hij gaylord van zn achternaam heet?
Geplaatst: 1 juni 200915 jaren comment_1371696 Iemand opgevallen dat hij gaylord van zn achternaam heet? Je spreekt het uit als gajaar.
Geplaatst: 1 juni 200915 jaren comment_1372025 haha ik kende deze man nog niet maar hij is wel grappig,vooral dat pacmen filmpje
Geplaatst: 1 juni 200915 jaren comment_1372066 Haha prachtig deze filmpjes Dat 2e filmpje in de hoofdpost met die voetbal is knap gedaan. Die gast heeft echt teveel lef xD Prachtig om te zien.
Geplaatst: 21 juli 200915 jaren comment_1419958 geweldig filmpje vooral in het begin met die oude man
Geplaatst: 22 juli 200915 jaren comment_1420879 Deze zijn ook grappig: Edit: Het officiële Youtube Kanaal van N'importe Qui Bewerkt: 23 juli 200915 jaren door BV_1993
Ik was toch wel nieuwsgierig naar de mening van anderen op het forum, over deze man: Rémi Gaillard.
Inderdaad, hij heeft dezelfde voornaam als mij, op het streepje boven de é na dan, maar daar wil ik het niet over hebben.
Rémi Gaillard, is nu 33 jaar, vol energy. Hij haalt de gekste stunts uit in Frankrijk. Hier wat voorbeelden:
En nog veel meer van deze filmpjes.
Wat is jullie mening over deze stunts van deze Rémi Gaillard? Ik vind hem echt hilarisch, die man is nergens bang voor