Jump to content
Geplaatst:
comment_1368085

Ik was toch wel nieuwsgierig naar de mening van anderen op het forum, over deze man: Rémi Gaillard.

Inderdaad, hij heeft dezelfde voornaam als mij, op het streepje boven de é na dan, maar daar wil ik het niet over hebben.

Rémi Gaillard, is nu 33 jaar, vol energy. Hij haalt de gekste stunts uit in Frankrijk. Hier wat voorbeelden:

En nog veel meer van deze filmpjes.

Wat is jullie mening over deze stunts van deze Rémi Gaillard? Ik vind hem echt hilarisch, die man is nergens bang voor :schater:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1370573
Hij is vaak wel hilarisch :schater:

Alleen het is wel gemeen als je bijv in het water word geduwd

Die met die slak is ook wel lachen :puh:

Dat vind ik juist leuk aan hem. Zeker voor die golfers, aangezien de manier waarop ze meestal al reageren. :puh: (Slaan met hun golfstick). Ik vind die acties ook geniaal dat ie een lift heeft omgebouwd. xD _O_:schater:

Geplaatst:
comment_1370608
Hij is vaak wel hilarisch :schater:

Alleen het is wel gemeen als je bijv in het water word geduwd

Die met die slak is ook wel lachen :puh:

Dat vind ik juist leuk aan hem. Zeker voor die golfers, aangezien de manier waarop ze meestal al reageren. :puh: (Slaan met hun golfstick). Ik vind die acties ook geniaal dat ie een lift heeft omgebouwd. xD _O_:schater:

Ja, die met die pacman filmpje, die krijgt hem bruut voor ze been geslagen XD

Of met die golfer die in het water gestampt word, hilarisch _O_

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.