Jump to content
Geplaatst:
comment_1368506

Weer een leuke poll! Ga je gang!

EDIT:

Weral vergeten:

Regels:

*Geen ruzie aub. Ik weet dat het 'stressy' is voor de ps3'ers maar nu is het nu eenmaal.

*Geef je commentaar over TBOGT.

* Zeg ook waarom je het niet koopt. :)

*Geen gebléér over wat wel/niet naar de PS3/X360 komt.[NIEUW]

*Niks over Agent. [NIEUW]

Bewerkt: door Stopbord

• Reacties 239
  • Bezichtigingen 16.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ballad of Gay Tony 690 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij GTA: The Ballad of Gay Tony kopen?

• Ja!
      133
    • Nee, ik heb wel een Xbox
      48
    • Nee, ik heb geen Xbox
      425
    • Ik wacht de trailer af
      55

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1399538
Nee ik ga hem niet kopen. Ten eerste heb ik geen Xbox, ten twee no f*cking gay-sh*t[/font] op mijn console en ten derde: Ik heb GTA IV nu al genoeg gezien, om voor de derde keer naar hetzelfde spel terug te keren lijkt me nogal saai, tenzij deze content de stad wat aanpast...

Apple-Mac

Die content past de stad niet aan hoor. Weet ik zeker.

:tu: Inclusief de vingeloze handschoentjes[/font]

Daar hoop ik ook op ja. :Y nu ja, de pc gamers kunnen die al gebruiken via mods. Maar het zou wel leuk zijn voor de xboxer's :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1399776
Ja, ik ga hem kopen

Waarom ook?

@danny welkom op GTAF

Stel een sig en avatar in , kom je als beter over :)

@sniper : idd , dan kan je eindelijk zeggen : ik heb legale handschoenen =D

Geplaatst:
comment_1415152
Ik heb GTA IV nu al genoeg gezien, om voor de derde keer naar hetzelfde spel terug te keren lijkt me nogal saai, tenzij deze content de stad wat aanpast...

Apple-Mac

Die content past de stad niet aan hoor. Weet ik zeker.

Toch wel, er komen overal flitspalen in Liberty City. Microsoft wil immers z'n centen terugverdienen die ze hebben betaald voor de exclusieve DLC. Telkens je wordt geflitst gaat er 5 euro van je Gold af :D

On Topic:

Mijn stem: Neen, ik heb geen XBox maar ik had ze beiden wel gekocht als ze voor de PS3 waren uitgekomen.

Geplaatst:
comment_1415233

Nee ik heb geen Xbox omdat ik PS3 veel cooler vind :eten:. Al had ik een Xbox, dan zou ik dat toch niet kopen want ik ben al blij genoeg met mijn GTA IV voor PC. En ik moet geen gay-dingen hebben. :7

Geplaatst:
comment_1417712

Ik zou ballad of gay tony

1:in eerste instantie niet kopen. Ik heb een ps3 namelijk.

2: Al was ie voor de Ps3, nog niet. Eerst lost and damned met die mooie regina en slamvan.....

Ik heb GTA 4 sirieus 3 keer uitgespeeld en heb al genoeg gezeik hiermee, dus die gay tony moet ff wachten :duh:

Geplaatst:
comment_1417903

Ik porbeer alle GTA's te kopen die ik kan kopen en waar ik de mogelijkheden voor heb: ik heb een XBOX360 gekocht speciaal zodat ik GTA verder zou kunnen volgen :7 dus zal ik de DLC's ook kopen :Y .

Geplaatst:
comment_1418270
Nee ik heb geen Xbox omdat ik PS3 veel cooler vind :eten:. Al had ik een Xbox, dan zou ik dat toch niet kopen want ik ben al blij genoeg met mijn GTA IV voor PC. En ik moet geen gay-dingen hebben. :7

TBOGT is niet gay en niemand is gay in TBOGT. Die Gay Tony wordt alleen zo genoemd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.