Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Program Files (x86) onzichtbaar

Geplaatst:

Hey!

Ik zit met het probleem dat m'n (2e-> D-Schijf voor games) Program Files (x86) map verborgen is. Het vervelende is dat hij 'gelockt' is op verborgen: Als ik op eigenschappen klik (rechtermuisklik) dan staat er een grijs vinkje voor verborgen dat ik niet kan veranderen!

Nog een verschil met normaal verborgen: Als ik verborgen bestanden weergeef, blijft de Program Files map onzichtbaar. Ik kom er alleen in door 'D:\Program Files (x86)' in de adresbalk in te typen.

De mappen ín Program Files zijn wel zichtbaar.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

RoL0

Featured Replies

Geplaatst:

Heb je al ingesteld dat verborgen mappen gewoon zichtbaar moeten zijn via Extra > Mapopties > Weergave > Verborgen mappen en bestanden weergeven ? (XP heeft eventueel een andere route.)

Geplaatst:
  • Auteur
Heb je al ingesteld dat verborgen mappen gewoon zichtbaar moeten zijn via Extra > Mapopties > Weergave > Verborgen mappen en bestanden weergeven ? (XP heeft eventueel een andere route.)
...

Nog een verschil met normaal verborgen: Als ik verborgen bestanden weergeef, blijft de Program Files map onzichtbaar. Ik kom er alleen in door 'D:\Program Files (x86)' in de adresbalk in te typen.

...

Werkt dus niet :?>>> Door Thundercover: Whoops. :$<<<

En BTW ik zit dus op Vista Ultimate SP1 X64 (vergeten te zeggen)

RoL0

Geplaatst:
  • Auteur

Probleem opgelost, de oplossing:

De map gedeeld met 'Gast' als lezer, toen kon ik het vinkje verborgen uitschakelen. Toen de deling uitschakelen en alles was weer zoals het was, behalve dat de map weer zichtbaar is!

Waarom hij niet weergeven werd als verborgen bestanden weergeven aan stond en hoe dit kwam, echt geen idee. Maar wanneer iemand hetzelfde probleem ooit krijgt, probeer dit eens.

RoL0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.