wij hebben sinds 2 dagen een xbox. GTA fan als ik ben natuurlijk meteen GTA opstarten en spelen
Anyways, nu ben ik bij de missie shadows aangekomen en heb ik ff zin om wat te huishouden in de game. Dat wil zeggen, duiven schieten Ook wel bekend als flying rats. Enfin, ik het kaartje gepakt want ik kon er zelf zo niet 1 2 3 één vinden.
Ik ben naar verschillende plekken geweest waar ze zouden moeten zitten maar ik zie er niet één!
Zijn de flying rats er maar op bepaalde tijdstippen op een dag? Of pas na een bepaalde missie? Of zie ik ze gewoon niet?
Hallo,
wij hebben sinds 2 dagen een xbox. GTA fan als ik ben natuurlijk meteen GTA opstarten en spelen
Anyways, nu ben ik bij de missie shadows aangekomen en heb ik ff zin om wat te huishouden in de game. Dat wil zeggen, duiven schieten
Ook wel bekend als flying rats. Enfin, ik het kaartje gepakt want ik kon er zelf zo niet 1 2 3 één vinden.
Ik ben naar verschillende plekken geweest waar ze zouden moeten zitten maar ik zie er niet één!
Zijn de flying rats er maar op bepaalde tijdstippen op een dag? Of pas na een bepaalde missie? Of zie ik ze gewoon niet?
Alvast bedankt!