Geplaatst: 29 mei 200915 jaren comment_1369309 Hallo allemaal Ik zou graag een paar vette wapens hebben. (geweer, bazooka enz.) Maar er staat steeds: Out of stock op de website. Waneer worden die ong. bijgevuld? (heb net de missie stealing the show gedaan) Mvg. Vegeta-Z
Geplaatst: 29 mei 200915 jaren comment_1369317 Deze wapens worden pas na de missie One Shot, One Kill van Hsin Jaoming beschikbaar. Ze vallen onder de zogenaamde Fully-Cocked weapons, een upgrade die je eerst zult moeten kopen voor je effectief de wapens kunt kopen. Deze upgrade kost $10.000 en kan je vinden onder de categorie Miscellaneous. Misschien is dit een hele hap uit je budget, maar je speelt hier wel de wapens Revolver, SMG, Minigun, Double barreld shotgun, Assault carbine en Proximity mine mee vrij.
Geplaatst: 2 juni 200915 jaren comment_1373164 Als je wat verder in de game bent heb je door het Drugsdealen onderhand al een miljoentje of 2. Dus een echt flinke hap zal het wel niet zijn.
Geplaatst: 6 november 200915 jaren comment_1527023 over niet op vooraad zijn... ik heb het spel uitgespeeld en kan geen micro SMG kopen... weet iemand hoe ik die unlock? of na welke missie?
Geplaatst: 7 november 200915 jaren comment_1527444 Ik kan hem niet kopen in de ammunation.. Hij is nog steeds out of stock, Ik heb het pasje al gekocht en ik kan de "betere SMG" al kopen, maar de micro nog niet.. Hoe? En hoe opte lossen?
Geplaatst: 7 november 200915 jaren comment_1527493 Ik heb meegekregen van meerdere mensen dat ze de Micro SMG niet kunnen kopen bij de Ammu-nation. Het kan dus een glitch in het spel zijn. Je zult het maar met je andere wapens moeten doen, of een nieuw spel starten.
Geplaatst: 7 november 200915 jaren comment_1527810 "ik heb hetzelfde probleem maar als iemand weet vanaf waar of na welke missie je deze wel kan aanschaffen mischien dat die missie opnieuw spelen de oplossing is" ik moet beter gaan lezen ik ga proberen de missie one shot opnieuw te spelen Bewerkt: 11 november 200915 jaren door kneggis
Hallo allemaal
Ik zou graag een paar vette wapens hebben. (geweer, bazooka enz.)
Maar er staat steeds: Out of stock op de website.
Waneer worden die ong. bijgevuld? (heb net de missie stealing the show gedaan)
Mvg. Vegeta-Z