jvj Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Ik heb vandaag gta4 100% gehaald maar ik ben niet tevreden. In de vorige gta's kreeg je verschillende beloningen: veel geld, oneindige ammo en je wagens kunnen tegen een stootje. Nu krijg je alleen de trophie en das alles! je kan ook meer kogels kopen. Daar houd het dus bij op en ik ben eigenlijk wel erg teleurgesteld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpyGuy Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Exact. Daar dacht ik ook aan elke keer als ik weer in Liberty City was en uren naar de zoveelste Flying Rat zocht - WAAROM DOE IK DIT? Overigens begon het voor mij al eerder. Zodra ik de storyline klaar had stond ik daar en keek ik voor me uit, denkend "Now what?" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Exact. Daar dacht ik ook aan elke keer als ik weer in Liberty City was en uren naar de zoveelste Flying Rat zocht - WAAROM DOE IK DIT?Overigens begon het voor mij al eerder. Zodra ik de storyline klaar had stond ik daar en keek ik voor me uit, denkend "Now what?" Idd dat had ik ook. Veel mogelijkheden heb je niet echt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Ik vind het einde van TLAD nog wel het meeste crappy. Je krijgt één krot als Savehouse. The Lost bestaat niet meer, en dus valt er nog maar weinig te doen. Ik vind het begin/midden van het spel het leukste. Daar heb je echt veel mogelijkheden om te doen. Het formatierijden is ook wel vet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Ik vermaak me nog goed met GTA 4 1. Multiplayer 2. Met de politie klooien 3. uitgaan met vrienden ik vind altijd wel weer iets dat GTA 4 toch leuk blijft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Ik ben nog lang niet op 100%, en als ik het zo hoor doe ik er nog lang oer ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Ik vind het einde van TLAD nog wel het meeste crappy. Je krijgt één krot als Savehouse. The Lost bestaat niet meer, en dus valt er nog maar weinig te doen. Ik vind het begin/midden van het spel het leukste. Daar heb je echt veel mogelijkheden om te doen. Het formatierijden is ook wel vet . hier had je echt wel spoilers mogen zetten hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Ik vind het einde van TLAD nog wel het meeste crappy. Je krijgt één krot als Savehouse. The Lost bestaat niet meer, en dus valt er nog maar weinig te doen. Ik vind het begin/midden van het spel het leukste. Daar heb je echt veel mogelijkheden om te doen. Het formatierijden is ook wel vet . The lost bestaat niet meer? Waren die "vrienden" niet leden van de lost? (sorry ik heb geen 360, dus weet het niet ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Ik vind het einde van TLAD nog wel het meeste crappy. Je krijgt één krot als Savehouse. The Lost bestaat niet meer, en dus valt er nog maar weinig te doen. Ik vind het begin/midden van het spel het leukste. Daar heb je echt veel mogelijkheden om te doen. Het formatierijden is ook wel vet . The lost bestaat niet meer? Waren die "vrienden" niet leden van de lost? (sorry ik heb geen 360, dus weet het niet ) Nee. Aan het einde betrayed Billy je en heft de rest (Johnny ook) de The Lost op en daarmee ook het clubhuis.[/font] Bewerkt: 30 mei 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Ik vind het einde van TLAD nog wel het meeste crappy. Je krijgt één krot als Savehouse. The Lost bestaat niet meer, en dus valt er nog maar weinig te doen. Ik vind het begin/midden van het spel het leukste. Daar heb je echt veel mogelijkheden om te doen. Het formatierijden is ook wel vet . The lost bestaat niet meer? Waren die "vrienden" niet leden van de lost? (sorry ik heb geen 360, dus weet het niet ) Nee. Aan het einde betrayed Billy je en heft de rest (Johnny ook) de The Lost op en daarmee ook het clubhuis.[/font] Nogal dom Oo Want daar draaide het feitelijk toch allemaal om. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Ik vind dat er VEEL te weinig off road in zit. In gta:sa zat er dan iets te veel off road in. En een Jetpack mocht er (om plezier te maken als je 100% hebt) ook wel zijn Ik hang meestal rond met de vriendjes van DWAYNE en schiet cops neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Bij san andreas kon je veel meer nadat je het heb uitgespeeld. Om daar alles te verkennen en alles uit te spelen moet je wel erg lang bezig zijn. Maar gta4 is na de storyline eigenlijk niet echt leuk meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Bij san andreas kon je veel meer nadat je het heb uitgespeeld. Om daar alles te verkennen en alles uit te spelen moet je wel erg lang bezig zijn. Maar gta4 is na de storyline eigenlijk niet echt leuk meer. ja op sa kon je op het eind ook cheats beginnen doen jetpack etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Ik vind het einde van TLAD nog wel het meeste crappy. Je krijgt één krot als Savehouse. The Lost bestaat niet meer, en dus valt er nog maar weinig te doen. Ik vind het begin/midden van het spel het leukste. Daar heb je echt veel mogelijkheden om te doen. Het formatierijden is ook wel vet . The lost bestaat niet meer? Waren die "vrienden" niet leden van de lost? (sorry ik heb geen 360, dus weet het niet ) Nee. Aan het einde betrayed Billy je en heft de rest (Johnny ook) de The Lost op en daarmee ook het clubhuis.[/font] Nogal dom Oo Want daar draaide het feitelijk toch allemaal om. Grappig feitje, The Lost komt toch terug in Chinatown Wars. In de eerste missie van Lester Leroc moet je er een paar leden van afschieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Ik vind het einde van TLAD nog wel het meeste crappy. Je krijgt één krot als Savehouse. The Lost bestaat niet meer, en dus valt er nog maar weinig te doen. Ik vind het begin/midden van het spel het leukste. Daar heb je echt veel mogelijkheden om te doen. Het formatierijden is ook wel vet . The lost bestaat niet meer? Waren die "vrienden" niet leden van de lost? (sorry ik heb geen 360, dus weet het niet ) Nee. Aan het einde betrayed Billy je en heft de rest (Johnny ook) de The Lost op en daarmee ook het clubhuis.[/font] Nogal dom Oo Want daar draaide het feitelijk toch allemaal om. Grappig feitje, The Lost komt toch terug in Chinatown Wars. In de eerste missie van Lester Leroc moet je er een paar leden van afschieten. Sorry dati k het zeg maar is dat geen spoiler? ON: en 100% op gta iv is en blijft boring. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.