Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1369770 Hallo, Ik wil eigenlijk weten hoe ik auto's alleen voor 1 faction kan maken. Bijv: Politie auto kan alleen een politie in. Als iemand anders er in gaat word hij er uit gezet en staat er You are no cop. ( bijv) En zo ook bij bijv gangs enz. alvast bedankt, Qum
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren comment_1370060 public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { new m = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) if(m == 596 || m == 597 || m == 598) // it's a police car { if(team[playerid] =! TEAM_COP) // if not team cop { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, " You are not a cop!"); } } } return 1; } Zoiets. Dit gaat wel enkel voor politie auto's werken omdat het model van de auto wordt opgehaald.
Geplaatst: 30 mei 200915 jaren Auteur comment_1370158 Ok, bedankt. Is het ook mogelijk bijv dat ik voor een gang een sultan als faction car maak. maar dan is alleen die sultan van die gang en niet die andere die van niemand is die op een parkeerplaats staat ( even als vb)
Hallo,
Ik wil eigenlijk weten hoe ik auto's alleen voor 1 faction kan maken.
Bijv: Politie auto kan alleen een politie in.
Als iemand anders er in gaat word hij er uit gezet en staat er You are no cop. ( bijv)
En zo ook bij bijv gangs enz.
alvast bedankt,
Qum